کد خبر: 133465
A

عضو هیات رئیسه مجلس: مردم اعتماد عجیبی به دولت سیزدهم دارند / کسانی که حاشیه سازی می‌کنند خائن هستند

علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مردم اعتماد عجیبی به دولت سیزدهم دارند و امیدوار هستند و باید این امید را تقویت کرد.

عضو هیات رئیسه مجلس: مردم اعتماد عجیبی به دولت سیزدهم دارند / کسانی که حاشیه سازی می‌کنند خائن هستند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ حجت الاسلام «علیرضا سلیمی» روز سه‌شنبه در آیین تکریم و معارفه فرماندار جدید شهرستان محلات افزود: ما باید برای موفقیت دولت همراهی کنیم، شرایط نشان می‌دهد که دورنمای خوبی وجود دارد و بارقه‌هایی به چشم می‌خورد که امیدوار کننده است.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی درباره اخذ مالیات نیز گفت: باید مالیات از درآمد افراد گرفته شود نه از گردش حساب آنان، زیرا این شیوه موجب خواهد شد خیران و تولید کنندگان در ادامه مسیر با مشکل مواجه شوند.

حجت الاسلام سلیمی درباره تصمیم برای مدیریت برق افزود: قطع برق باعث آسیب به بخش تولید می شود بنابراین باید تصمیم مناسب در این زمینه اتخاذ شود.

وی اظهار داشت: آنچه مهم است حفظ اتحاد و انسجام در این شرایط است؛ حاشیه سازی، انرژی و توان مسوولان را تحلیل می دهد و موجب می شود میزان خدمت به مردم کاهش یابد.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: کسانی که حاشیه سازی می کنند خائن هستند باید از حاشیه سازی دوری کرد و به سراغ مسائل اساسی مردم مثل شغل، معیشت و اقتصاد رفت.

وی اظهار داشت: مدیران شهرستانی نباید اجازه دهند موضوعات شهرستان وارد حاشیه شود.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: فرماندار نماینده عالی دولت در شهرستان است باید پاسخگو باشد و فرماندار فقط هماهنگ کننده نیست.

وی اظهار داشت: مردم اعتماد عجیبی به دولت سیزدهم دارند و امیدوار هستند و باید این امید را تقویت کرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر