کد خبر: 134730
A

فلاحت پیشه: ایران حق دارد با اسرائیل مقابله به مثل کند/ شاید طرفداران بمب هسته‌ای در داخل تقویت شوند

رییس اسبق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ضمن هشدار به صهیونیست‌ها در خصوص اقدامات خرابکارانه در قبال برنامه هسته‌ای کشورمان به سایت دیده‌بان ایران گفت: اگر رفتار مخرب رژیم صهیونسیتی در قبال کشورمان ادامه پیدا کند، جمهوری اسلامی ایران در قالب منشور سازمان ملل متحد پاسخی پشیمان کننده به اسرائیلی‌ها خواهد داد.

فلاحت پیشه: ایران حق دارد با اسرائیل مقابله به مثل کند/ شاید طرفداران بمب هسته‌ای در داخل تقویت شوند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ حشمت‌الله فلاحت‌پیشه نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با سایت دیده‌بان ایران در خصوص واکنش جمهوری اسلامی ایران به رفتارهای خرابکارانه اخیر صهیونیست‌ها، اظهار کرد: اگر اقدامات رژیم صهیونسیتی و حرکات ایذایی آنها در قبال پرونده هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران ادامه پیدا کند، این احتمال وجود دارد که طرفداران رفتن به سمت بمب هسته‌ای در داخل ایران تقویت شوند.

رییس اسبق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر شرایط به گونه‌ای رقم بخورد که در یک فضای امنیتی ایران و اسرائیل وارد یک جنگ سرد هسته‌ای شوند، ایران حق دارد که از ابزارهای لازم در این رابطه استفاده کند و روز به روز نیز بر طرفداران این اقدام متقابل کشورمان در داخل، اضافه خواهد شد.

وی ادامه داد: اگر شرایط به گونه‌ای رقم بخورد که صهیونیست‌ها اقدامات بیشتری را در قبال دشمن کشورمان انجام دهند، اقدامات جمهوری اسلامی ایران به صورت طبیعی برای مقابله به مثل، و آمادگی «متقابل پشیمان کننده» و «بازدارنده» در قالب منشور سازمان ملل متحد قابل توجیه خواهد بود.

 نماینده سابق مجلس  به دیده بان ایران گفت: سیاست دفاعی ایران در بالاترین سطح از پدافند غیرعامل در حال انجام است که نمونه‌های آن را در فعالیت‌های هسته‌ای کشورمان می‌توان مشاهده کرد، اما اگر سرنوشت برجام مبهم بماند، و بازیگری صهیونیست‌ها ادامه‌دار باشد؛ و همچنین آمریکا و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به کوتاهی‌ها و جهت‌گیری‌های منفی خود ادامه دهند، چه بسا که پدافند غیرعامل در ایران تبدیل به «پدافند عامل» شود و امروز نیز زمینه‌های آن وجود دارد.

این کارشناس مسائل بین‌الملل با تشریح علل دشمنی صهیونیست‌ها با ایران، بیان داشت: اسرائیلی‌ها یک نگاه آخر الزمانی و رسالت گونه به ایران دارند و با تحریف تاریخ یهودی-صهیونیستی ایران را به عنوان دشمن اصلی خود تعریف کرده‌اند.

گفت‌وگوی کامل این سیاستمدار با دیده‌بان ایران را از (اینجا) بخوانید.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر