کد خبر: 135423
A

ارگان رسانه ای اصولگرایان: پُشت پرده توهین‌های «عباسی و رائفی پور» پروژه‌های کلان‌تری تعریف شده و در حال پیاده شدن است

ارگان محفل خاص امنیتی اصولگرا خواستار خواستار برخورد نهاد‌های مسئول با «حسن عباسی و رائفی پور» شد.

ارگان رسانه ای اصولگرایان: پُشت پرده توهین‌های «عباسی و رائفی پور» پروژه‌های کلان‌تری تعریف شده و در حال پیاده شدن است

به گزارش دیده بان ایران؛ یک رسانه نزدیک به محفل خاص امنیتی در جریان اصولگرایی کشور ضمن پرداختن به اظهارات توهین آمیز «حسن عباسی و علی اکبر رائفی پور» پرداخت.

بنابرگزارش دیده بان ایران؛ بولتن نیوز ضمن هشدار درباره عواقب خطرناک  سخنان رائفی پور و حسن عباسی نوشت:  صرفنظر از اینکه به این قُماش و نیز شیوه ورود و مواجهه آن‌ها با مسائل مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و هنری، انتقادات بسیاری وارد است، اما اینکه در بازه‌های زمانی خاص و در اقتضائات مختلف، افرادی، چون عباسی و رائفی پور با مطرح کردن مسائل عوامفریبانه و سطحی، افکار عمومی را درگیر هتّاکی‌های خود کرده و دوقطبی‌های کاذب و خطرناکی ایجاد می‌کنند، از جمله مواردی است که باید توسط نهاد‌های ذیربط مورد توجه جدّی قرار بگیرد.

تولید کلیدواژه‌ها و گزاره‌های بی ادبانه ای، چون "بازیگرانِ دوزاری" یا "فوتبالیست‌ها لیاقت شهادت ندارند" توسط اتاق فکر این جریان خاص، اگرچه ظاهراً به جنگ زرگری و دعوای لفظی و چند روزه فی مابین منتقدین و طرفدارانِ این به اصطلاح اساتیدِ همه چیز دان و همه فن حریف می‌انجامد و نهایتاً نیز فروکِش می‌کند، اما در بلندمدت تأثیرات مخرّب و جبران ناپذیری بر لایه‌های عمیقِ بینشی، ارزشی و نگرشیِ جامعه به ویژه طیف دلسوز نظام خواهد گذاشت. از این رو به نظر می‌رسد در پسِ پرده، پروژه‌های کلان تری تعریف شده و هم اکنون در حال پیاده شدن است!

بنابرگزارش دیده بان ایران؛ این رسانه اصولگرا خاطر نشان کرد: از سوی دیگر، واکنش تند ورزشکاران به صحبت‌های حسن عباسی در حالی صورت می‌گیرد که وی سال‌ها قبل به ساحت مقدّس اهل بیت علیهم السّلام توهین کرده و با لحن تأسف باری فرزندان اباعبدالله (ع) را خطاب قرار داده بود!

انتظار می‌رود نهاد‌های مسئول هر چه سریعتر چاره‌ای برای این مسئله بیندیشند تا در این شرایط حسّاس کشور که مردم با مشکلات عدیده معیشتی دست و پنجه نرم می‌کنند و کشور بیش از هر زمان دیگری محتاج وحدت تمام جریانات و گروه‌ها و نیز احتراز از هرگونه تشتّت است، این اساتید جعلی و بیش فعالِ مجازی بیش از این با افکار عمومی و احساسات پاک جامعه بازی نکنند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر