کد خبر: 135799
A
اختصاصی دیده‌بان ایران:

رسانه های نزدیک به سپاه علیه «مسعود بهنود»: نویسنده وطن فروش چرا در روزنامه کرباسچی یادداشت نوشته است؟

روزنامه هم میهن به مدیرمسئولی «غلامحسین کرباسچی» در اولین شماره جدید خود یادداشتی از «مسعود بهنود» را منتشر کرده است.

رسانه های نزدیک به سپاه علیه «مسعود بهنود»: نویسنده وطن فروش چرا در روزنامه کرباسچی یادداشت نوشته است؟

به گزارش دیده بان ایران؛  روزنامه هم میهن به مدیرمسئولی «غلامحسین کرباسچی» در اولین شماره جدید خود یادداشتی از «مسعود بهنود» را منتشر کرده است.

روزنامه جوان در شماره امروز خودش نوشت: مسعود بهنود پیش از این نیز روزنامه اعتماد در ۲۸ مرداد ۹۹ به انتشار یادداشتی از «مسعود بهنود» ضدانقلاب لندن نشین و کارشناس بی‌بی‌سی فارسی درباره کودتای ۲۸ مرداد پرداخت. بهنود در یادداشت مذکور مدعی شده بود که کودتای ۲۸ مرداد به هیچ عنوان کودتایی خارجی نبوده است. یادداشت نویسی فعالان ضدانقلاب خارج نشین در روزنامه‌های اصلاح طلب، از دو واقعیت حکایت می‌کند؛ یکی اینکه طیف تندروی اصلاح طلب و جریان معاند در پروژه‌ای مشترک، به تقسیم کار اقدام کرده‌اند و دیگر اینکه، جریان اصلاح طلب در داخل با انتشار مطالب فعالان معاند در رسانه‌های داخلی در پی سفیدنمایی از این افراد و عادی‌سازی قلم زدن فعالان ضدانقلاب در رسانه‌های داخل کشور هستند.

در همین باره خبرگزاری فارس، دیگر رسانه نزدیک به سپاه در گزارشی نوشت: روز 20 تیرماه نخستین شماره جدید روزنامه هم‌میهن  به مدیرمسئولی «غلامحسین کرباسچی» منتشر شد. نکته قابل‌تأمل در نخستین شماره دوره جدید این روزنامه اصلاح‌طلب، انتشار یادداشتی از «مسعود بهنود» است.

قابل تامل این که مدیران این روزنامه به ظاهر اصلاح‌طلب از مسعود بهنود با عنوان «روزنامه‌نگار پیشکسوت» نام برده‌اند.

انتشار این یادداشت، آن هم در شماره نخست یک روزنامه که پیش از آن درباره دور جدید انتشار آن تبلیغات گسترده‌ای صورت گرفته بود، قطعاً حاوی پیام یا پیام هایی است.


 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر