کد خبر: 136491
A

کیهان: اصلاح طلبان به دلیل نشست تهران از عصبانیت یقه جرّ می‌دهند!/ سفر بایدن به خاورمیانه به آگهی ترحیم فوت آمریکا شباهت داشت

روزنامه تحت مدیریت «حسین شریعتمداری» طبق روال مرسوم چند دهه اخیر به اصلاح طلبان انتقاد کرد.

کیهان: اصلاح طلبان به دلیل نشست تهران از عصبانیت یقه جرّ می‌دهند!/  سفر بایدن به خاورمیانه به آگهی ترحیم فوت آمریکا شباهت داشت

به گزارش دیده بان ایران؛ روزنامه کیهان در ستون «گفت و شنود» شماره امروز خودش نوشت: 

 

گفت: آمریکا و متحدانش از موفقیت ایران در نشست
سه‌جانبه تهران بدجوری به خشم آمده‌اند و به نوشته روزنامه آلمانی هندلز بلات؛ این نشست موقعیت آمریکا را با چالش جدی رو‌به‌رو ساخته و به شدت تضعیف کرده است.
گفتم: در عوض، رسانه‌های غربی، از جمله اینترسپت نوشته است «سفر بایدن به خاورمیانه نماد عمیق سقوط راهبردی آمریکاست و به آگهی ترحیم فوت این کشور شبیه است».
گفت: غربگرایان داخلی خیلی بیشتر از آمریکا و متحدانش از این نشست عصبانی شده و مثل همیشه به پرت و پلا گویی افتاده‌اند! مثلاً می‌گویند چرا از روسیه حمایت می‌کنیم؟! 
گفتم: برای اینکه جلوی گسترش ناتو ایستاده و این ایستادگی با امنیت ایران هم رابطه مستقیم دارد.
گفت: می‌گویند از کجا معلوم که روسیه خیانت نکند؟!
گفتم: چرا نسبت به خیانت‌ها و جنایت‌های آمریکا که تمامی نداشته و ندارد ساکتند و حمایت هم می‌کنند، اما درباره تعامل با روسیه که تاکنون بارها با ایران همراهی کرده است از عصبانیت یقه جرّ می‌دهند؟! ثانیاً از آنجا که به هیچ قدرتی وابسته نیستیم، در این تعامل، حتی احتمال نقض‌عهد را هم بی‌پاسخ نمی‌گذاریم. 
گفت: ‌ای عوام! قطب‌نمای این جماعت غربگرا غیر از آمریکا هیچ نقطه دیگری را نشان نمی‌دهد!
گفتم: ایول! اگر از آنها بپرسی آمریکا چند حرفه؟! با عصبانیت جواب می‌دهند؛ زبونتو گاز بگیر! آمریکا قربونش برم حرف نداره!

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر