کد خبر: 136875
A

ارگان رسانه ای وابسته به شهردار تهران: منتجب نیا به ابراهیم رییسی و دولتمردان ۷ بار توهین کرده است

ارگان رسانه ای وابسته به علیرضا زاکانی شهردار اصولگرای تهران به مصاحبه دیده بان ایران با دبیر کل حزب جمهوریت واکنش نشان داده است. این ارگان رسانه ای نوشته؛ رسول منتجب نیا، چهره اصلاح طلب و دبیرکل حزب جمهوریت در ادامه سیر تخریب دولت سیزدهم توسط اصلاح طلبان در یک سال گذشته، وارد مرحله اهانت به دولتمردان شده است.

ارگان رسانه ای وابسته به شهردار تهران: منتجب نیا به ابراهیم رییسی و دولتمردان ۷ بار توهین کرده است

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سایت جهان نیوز به علیرضا زاکانی شهردار اصولگرای تهران به مصاحبه دیده بان ایران با دبیر کل حزب جمهوریت (اینجا) واکنش نشان داده است.

رسول منتجب نیا، چهره اصلاح طلب و دبیرکل حزب جمهوریت در ادامه سیر تخریب دولت سیزدهم توسط اصلاح طلبان در یک سال گذشته، وارد مرحله اهانت به دولتمردان شده است.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ این رسانه حامی ابراهیم رییسی نوشت؛ آقای رئیسی در پخش زنده تلویزیونی اعلام کرد که بخشی از گرانی‌ها در سال آینده اعمال خواهد شد و افزایش قیمت‌ها محدود به امسال نخواهد بود. فردی که در قامت رییس‌ یک دولت قرار دارد هیچگاه به بیان مطالب غیرعاقلانه نمی‌پردازد و همواره درباره فردا و سال‌های آینده با امید صحبت می‌کند. به قدری سخنان آقای رئیسی اشتباه و بچه‌گانه بود که خود او حرف‌های مطرح شده را انکار و‌ تکذیب کرد. 

*باید بپذیریم که اقتصاد ایران ورشکسته شده و دولت نیز در این حوزه کاملاً ناموفق عمل کرده است. این موضوع را نیز اکثر اقتصاددانان تأیید می‌کنند و حتی اعلام می‌کنند که وضعیت بسیار بدی برای اقتصاد کشور در پیش رو است. 

*متاسفانه کسانی کار اقتصادی دولت را به دست گرفته‌اند که فقط اهل «بلوف» زدن هستند. این افراد با «گنده گویی» به مردم وعده‌های مختلف می‌دهند. در دوران جنگ هم این افراد حضور داشتند با فریب برخی از مسؤولان برای کشور هزینه تراشی کردند.

*فردی که سابقه اجرایی در یک نهاد بدون سیستم و تشکیلات را دارد نمی‌تواند در جایگاه هدایت یک تیم اقتصادی و نظام قانونمند جمهوری اسلامی ایران قرار بگیرد. قطعا استفاده از این افراد ناکارآمد یک ظلم در حق مردم و کشور است.

*متاسفانه کسانی در دولت فعلی حضور دارند که در قواره کار اجرایی و تخصصی نیستند و آنها را باید «کوتوله» و «بی تعهد» دانست. 

*در کشور کسانی که در جایگاه مسؤولیت قرار می‌گیرند تلاش می‌کنند افرادی را به کار بگیرند که به لحاظ دانش و تخصص یک سر و گردن از خود آنها پایین تر باشد. این افراد چون سابقه اجرایی و تحصیلات بالا ندارند، به دنبال استفاده از افراد «بله قربان گو» و کم سواد می‌روند.

بیشتربخوانید:حمله تند روزنامه جوان به دبیرکل حزب جمهوریت: اینها که منتشر کردید نقد نیست، فحاشی و توهین است!/ منتجب نیا به دولتمردان رییسی گفته «کوتوله» و «بی تعهد»

بیشتربخوانید:منتجب نیا:«بله قربان گو ها» و «کوتوله ها» در دولت مستقر شده‌اند/ می‌خواهند مانند دوران جنگ با«گنده‌گویی»کارها را به پیش ببرند/ تیم دیپلماسی در حال باج دادن به روس‌هاست/ مخبر و رضایی سابقه ای در حوزه اقتصاد ندارند/ دولت در بالاترین سطح پنهان کاری می‌کند

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر