کد خبر: 137434
A

حمله نماینده ولی فقیه در استان فارس به میرحسین موسوی/ دژکام: کسانی که می‌خواهند شأن شهدای مدافع حرم را زیر سوال ببرند هم‌دست داعش شدند/جامعه با بصیرت و آگاه تو دهنی محکم به آنها زد/ حمایت از نظام اسلامی واجب دینی است

لطف الله دژکام امام جمعه شیراز: ضمن احترام به تمام شهدای مدافع حرم که مایه عزت اسلام و سربلندی جبهه مقاومت شدند، به کسانی که می‌خواهند شأن این عزیزان را زیر سوال ببرند می‌گوئیم شما هم‌دست داعش شدید و افتخاری برای خود کسب نکردید. مسلماً کسانی که دلشان می‌خواهد با این نوع حرف‌ها که خودشان می‌دانند دارند دروغ می‌گویند، مردم و فریب می‌دهند، جامعه با بصیرت و آگاه و با حضور در میدان روز عاشورا تو دهنی محکم به آنها زدند و سرجایشان نشاندند.

حمله نماینده ولی فقیه در استان فارس به میرحسین موسوی/ دژکام: کسانی که می‌خواهند شأن شهدای مدافع حرم را زیر سوال ببرند هم‌دست داعش شدند/جامعه با بصیرت و آگاه تو دهنی محکم به آنها زد/ حمایت از نظام اسلامی واجب دینی است

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ آیت الله لطف الله دژکام در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شیراز بیان کرد: شیراز مسائلی درون خود دارد که جزو فرهنگ شیراز است؛ باید هیئات و منبری‌ها و صاحبان مجالس و محافل این نکات را یادآوری کنند، مثلاً ۱۳ محرم روز دفن شهدا هر سال این سنت باید ادامه پیدا کند

وی ادامه داد: در عاشورا در برخی جاهای دنیا مانع عزاداری شدند، در نیجریه زد و خورد رخ داد و در بحرین مانع برافراشتن علم عزا شدند که وظیفه گردن ما زیاد می‌شود که این مقر اصلی تشیع که ایران اسلامی است را محکم نگه داریم.

وی ادامه داد: حمایت از نظام اسلامی و حمایت از کسانی که در این نظام زحمت می کشند واجب دینی است، در حالیکه اگر محوریت ایران لطمه‌ای بخورد سر بقیه چه بلایی می‌آید؟ مردم عمود قدرت اسلام و تشیع هستند و این را با جدیت باید حفظ کنید.

بنابرگزارش سایت دیده بان ایران؛ امام جمعه شیراز تاکید کرد: نکته دیگر در رابطه با حماسه پرشکوه مردم شیراز در تجلیل و تشییع پیکر سردار بی سر شهید اسکندری است که انصافاً شما مردم یک حماسه ارزشمند جاودان به یادگار گذاشتید، اگر کسی برای دفاع از حرم و تشیع به میدان رفته باشد ۸ سال که جای خود دارد ۸۰ سال هم که بگذرد علاقه این مردان بزرگ هیچگاه از دل ما بیرون نخواهد رفت.

آیت الله دژکام تاکید کرد: ضمن احترام به تمام شهدای مدافع حرم که مایه عزت اسلام و سربلندی جبهه مقاومت شدند، به کسانی که می‌خواهند شأن این عزیزان را زیر سوال ببرند می‌گوئیم شما هم‌دست داعش شدید و افتخاری برای خود کسب نکردید.

وی ادامه داد: مسلماً کسانی که دلشان می‌خواهد با این نوع حرف‌ها که خودشان می‌دانند دارند دروغ می‌گویند، مردم و فریب می‌دهند، جامعه با بصیرت و آگاه و با حضور در میدان روز عاشورا تو دهنی محکم به آنها زدند و سرجایشان نشاندند. 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر