کد خبر: 137436
A

حمله مدیر حوزه‌های علمیه به میرحسین موسوی/اعرافی:نادان‌ها و مغزهای سست به افتخارات اسلامی ضدداعش،دهن‌کجی کردند

آیت‌الله اعرافی امام جمعه قم گفت: داعش برآمده از اتاق فکر آمریکا و اسرائیل بود تا ایران را مورد تهدید قرار بدهند که در این کارزار مقاومت، سپاه قدس و سرداران ما آمدند و افتخار آفریدند و دنیا را تکان دادند اما امروز شاهد هستیم که نادان‌ها، مغزهای سست و دور از خدا به این افتخارات ملی، اسلامی و تاریخی دهن‌کجی می‌کنند.

حمله مدیر حوزه‌های علمیه به میرحسین موسوی/اعرافی:نادان‌ها و مغزهای سست به افتخارات اسلامی ضدداعش،دهن‌کجی کردند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ آیت‌الله علیرضا اعرافی در خطبه نماز جمعه ۲۱ مردادماه ۱۴۰۱ که در مصلی قدس قم برگزار شد، با اشاره به روز صنایع کوچک عنوان کرد: صنایع کوچک و متوسط نقش مهمی در ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی دارند که متأسفانه در سال‌های اخیر شاهد بودیم که این صنایع با مشکلاتی مواجه شدند و افت کردند.

وی بافزود : محنت‌ها و چالش‌هایی که امروز در ارزش‌های الهی و حجاب داریم باید با عزای امام حسین (ع) حل شود؛ عزاداری واقعی آن است که درون ما را اصلاح و برون و جامعه را هم سرافراز و پاک ‌کند.

وی در تذکر به طالبان گفت: ایران با شما حکیمانه و عاقلانه رفتار کرده است و علیرغم اشکالاتی که در کار شما است نخواستیم که از سر مقابله دربیاییم؛ الآن هم سیاست دستگاه‌ها و مسئولان این است؛ اما از شما انتظار می‌رود به عقاید جامعه شیعه در افغانستان احترام بگذارید.

خطیب جمعه قم با اشاره روز مقاومت اسلامی تاکید کرد: قصه مقاومت اسلامی و جنگ ۳۳ روزه یک قصه عادی نیست؛ در این جنگ معادلات منطقه و عالم تغییر کرد و برای اولین یک گروه مقاوم و مبارز با تکیه‌بر امت اسلامی، ملت بزرگ ایران و نظام اسلامی توانست تمام معادلات آمریکا و صهیونیست را تغییر بدهد که نقطه عطف تاریخ بود.

وی ادامه داد: داعش برآمده از اتاق فکر آمریکا و اسرائیل بود تا چهره اسلام را مشوش نشان دهند و به مقاومت ضربه بزند و ایران را مورد تهدید قرار بدهد؛ اما در این کارزار مقاومت، سپاه قدس و سرداران ما آمدند و افتخار آفریدند و دنیا را تکان دادند.

مدیر حوزه‌های علمیه اظهار کرد: امروز شاهد هستیم که نادان‌ها، مغزهای سست و دور از خدا به این افتخارات ملی، اسلامی و تاریخی دهن‌کجی می‌کنند؛ شما کوچک هستید. ملت ایران در تشیع حاج قاسم نشان داد که اهل مقاومت و اسلام است.

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه اضافه کرد: شما که به ارزش‌های دمکراسی پایبند نبودید امروز دارید همه ارزش‌های اسلامی را زیر سؤال می‌برید؛ این قابل قبول نیست خودتان را اصلاح کنید؛ زیرا به فضل خدا راه اسلام و انقلاب استمرار پیدا می‌کند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر