کد خبر: 138138
A

قالیباف: خداوند آبروی مدیران قوی و شجاع را حفظ می‌کند

رییس مجلس می‌گوید: اگر به مدیرانی که قوی و امین نیستند فرصت و شجاعت داده شود، مشکل ایجاد می‌کنند و باید برای آنها طور دیگری چاره اندیشی کرد، ولی به مدیر قوی و امین باید شجاعت داد تا بتواند کارها را پیش ببرد.

قالیباف: خداوند آبروی مدیران قوی و شجاع را حفظ می‌کند

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جریان دومین نظارت ستادی خود در نشست شورای برنامه‌ریزی استان لرستان، ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت هفته دولت و گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، گفت: بدون شک این شهیدان از مصادیق مسئولانی بودند که تقوا پیشه می‌کردند، اخلاص داشتند و بر اساس سنت الهی حرکت کرده و دغدغه مند مردم بودند.

وی افزود: به استاندار استان لرستان و مجموعه عزیزان حوزه اجرایی استان خداقوت می‌گوییم، هنوز سال اول دولت سیزدهم است و مردم به این مجلس و دولت امیدوار هستند. این دولت و مجلس محکوم به موفقیت بوده و این توقع به حق مردم است.

آقای قالیباف با بیان اینکه لرستان از جهت سوابق گذشته و تمدن عظیم و قوی، قابلیت های زیادی دارد، تصریح کرد: در سال ۹۰ مطالعه ۵ الی ۶ ماهه‌ای از لرستان به مناسبت کارهایی که در حال انجام بود داشتم و دقیق به این استان پرداختم، در ذهن من این بود که به این استان با دقت بیشتری توجه شود.

وی گفت: با همت نمایندگان استان لرستان و با سیاست‌های مجلس یازدهم برای توجه به مناطق محروم، بودجه سال ۱۴۰۱ لرستان علی رغم تمامی مشکلات در مقایسه با سال گذشته آن تفاوت پیدا کرده و این نوعی توجه است. اما بنظر می‌رسد که باید کار متفاوت تری از گذشته انجام دهیم و امیدواریم این سفر موجب رخ دادن این اتفاق خوب در برنامه هفتم توسعه شود.

آقای قالیباف با اشاره به اینکه برخی نکات ارائه شده در این نشست تازگی داشت و آنها را یادداشت کردم و حتما به آنها توجه می‌کنیم، افزود: اجازه بدهید در نشست فردا در خصوص اولویت‌های سفر و اقداماتی که باید انجام شود بحث کنیم و روسای کمیسیون‌ها جمع‌بندی‌های خود را ارائه کنند.

وی با تاکید بر اینکه معمولاً در استان‌ها تاکید می‌کنم  دستگاه‌های نظارتی باید شجاعت را به مدیران امین و قوی بازگردانند و این خیلی مهم است، عنوان کرد: اگر به مدیرانی که قوی و امین نیستند فرصت و شجاعت داده شود، مشکل ایجاد می‌کنند و باید برای آنها طور دیگری چاره اندیشی کرد، ولی به مدیر قوی و امین باید شجاعت داد تا بتواند کارها را پیش ببرد و مسئولیت پذیر باشد، امروز در بروکراسی بسیار پیچیده و بی‌ربطی گرفتاریم که اگر بخواهیم از آن عبور کنیم باید شجاعت داشته باشیم وگرنه در مسیرهایی می‌افتیم که کمتر کسانی حاضر می شوند که هزینه ها را بدهند و شجاعت داشته باشند.

آقای قالیباف گفت: اگر کسی قوی، امین، با اخلاص و با شجاعت کار کند و به دِین خود نسبت به مردم، انقلاب و نظام عمل کند بدون شک خداوند از او حمایت کرده و آبروی او را حفظ می‌کند و قدرت او را تقویت می‌نماید و این سنت الهی است و در آن تردید نکنید.

وی عنوان کرد: دیوان محاسبات و سازمان بازرسی باید در این راه تلاش کنند تا در حین نظارت، حمایت و گره‌گشایی، شجاعت را نیز به مدیران بدهند البته خود مدیر باید شجاع باشد اما دستگاه های نظارتی نباید شجاعت و انگیزه مدیر را از بین ببرند.

منبع: خانه ملت

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر