کد خبر: 138202
A

نماینده ولی فقیه در یاسوج:نتوانستیم بانکداری اسلامی را در کشور اجرا کنیم/سگ نکبت است، نباید به خانه ها ببرید

آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویر احمد: مگر می‌شود سگ دوست و فرزند انسان شود، مگر می‌توان سگ را روی سفره آورد، ادرار و مدفوع سگ نجس و حرام است، اگر بدن سگ رطوبت پیدا کند لباس و دست انسان نجس می‌شود، روایت داریم در خانه ای که سگ ورود پیدا می‌کند فرشتگان در آن خانه حضور نخواهند کرد و این یک نکبت است که بعضی‌ها در خانه نگهداری می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در یاسوج:نتوانستیم بانکداری اسلامی را در کشور اجرا کنیم/سگ نکبت است، نباید به خانه ها ببرید

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ آیت الله حسینی با اشاره به مناسبت های هفته به روز سه شنبه هشتم شهریورماه و انفجار دفتر نخست وزیری افزود: انفجار دفتر نخست وزیری در سال ۶۰ صورت گرفت، منافقین خبیث ۱۷ هزار شهید ترور از ما گرفتند و امروز مورد حمایت غرب هستند از هر جهت غرب از آنها حفاظت و حمایت می‌کند.

وی اظهارکرد: غربی‌هایی که مدعی حقوق بشر و دموکراسی هستند همه این حرف‌ها دروغ است، دست آنها به خون ملت ایران آغشته است و متاسفانه منافقین محبوب استکبار جهانی و دنیای غرب هستند.

امام جمعه یاسوج و نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: هر کسی که شمشیری و تیری به سمت ملت ایران و کشور پرتاب کند محبوب غربی های مستکبر است، هر کسی که علیه اهداف آن‌ها در دنیا اقدامی انجام دهد دشمن غربی‌ها و آمریکاست، هر کسی به دنبال زندگی مستقل باشد دشمن آمریکا و غربی‌هاست و آمریکا در ریختن خون ملت‌های مظلوم جهان شریک است.

حسینی با اشاره به ولادت امام محمد باقر(ع) تصریح کرد: خوشحالیم که معتقد به امامت و ولایت این شخصیت بزرگ الهی هستیم آن‌ها حجت‌الله هستند، بدا به حال کسانی که به این چنین بزرگانی ایمان ندارند و خوشا به حال کسانی که ائمه را سرلوحه کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: هفته بانکداری اسلامی و بدون ربا را در پیش داریم انواعی از ربا داریم یکی ربای معامله‌ای و دیگر ربای قرضی که همه آنها حرام است در کشور می توانیم با استفاده از شیوه‌های دیگر مثل مضاربه و مشارکت و عقود و مرابحه از ربا جلوگیری کنیم اما به اعتقاد کارشناسان تاکنون نتوانسته‌ایم بانکداری اسلامی را در کشور اجرا کنیم و این وضعیت خوبی نیست.

امام جمعه یاسوج و نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن انتقاد شدید از سگ گردانی در کشور و این استان تاکید کرد: سگ گردانی با فرهنگ ایرانی و اسلامی و بومی ما هیچ‌گونه مطابقتی ندارد، مگر سگ چه قیمت و ارزشی دارد که آن را در خانه های خودمان جا بدهیم. در گذشته ها از سگ گله و سگ خانه استفاده می شد اینها را برای کار استفاده می‌کردند نه اینکه به عنوان فرزند و هم‌بازی از آن استفاده کنند.

وی تصریح کرد: مگر می‌شود سگ دوست و فرزند انسان شود، مگر می‌توان سگ را روی سفره آورد، ادرار و مدفوع سگ نجس و حرام است، اگر بدن سگ رطوبت پیدا کند لباس و دست انسان نجس می‌شود، روایت داریم در خانه ای که سگ ورود پیدا می‌کند فرشتگان در آن خانه حضور نخواهند کرد و این یک نکبت است که بعضی‌ها در خانه نگهداری می‌کنند.

امام جمعه یاسوج گفت: هزینه سنگینی هم باید بپردازند ماهانه چهار تا پنج میلیون هزینه پزشک و اتاق و غذای آنها می شود آیا انسان عاقل چنین کاری را می‌کند.

حسینی افزود: انسانی که وضع خوبی دارد و سگ پرورش می‌دهد به جای آن همنوعان خود، دختران و پسران جوانی را کمک کند که دنبال ازدواج هستند.

به گزارش دیدبان ایران، وی بیان کرد: این چه فرهنگ غلطی است، این فرهنگ در شان ملت و مردم ما نیست بلکه این جهالت و نادانی و بی فرهنگی محض است، این کلاس گذاشتن نیست بلکه بی فرهنگی و از روی نادانی و حماقت است

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر