کد خبر: 138687
A
یک عضو جامعه روحانیت مبارز مطرح کرد؛

سالک: بایدن و اروپا برای ارتباط با ایران التماس می‌کنند/ روحانیت برای دفاع از اسلام پای چوبه دار هم می‌رود/ فتنه‌گران را باید به خوبی بشناسیم

یک نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی می‌گوید: باید افرادی که مرحوم آیت را درب خانه اش ترور کردند، فتنه ۸۸ را رهبری کردند و بعد از ملاقات با مقام معظم رهبری با اینکه وزارت کشور منع کرده بود روی وانت آبی رنگ سوار شدند و سخنرانی آشوب به پا کردند و بیانیه علیه سردار همدانی دادند، را خوب بشناسیم.

سالک: بایدن و اروپا برای ارتباط با ایران التماس می‌کنند/ روحانیت برای دفاع از اسلام پای چوبه دار هم می‌رود/ فتنه‌گران را باید به خوبی بشناسیم

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ 

حجت الاسلام والمسلمین احمد سالک کاشانی در مراسم بزرگداشت آیت الله حاج شیخ محمدعلی ناصری(ره) که شامگاه شنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ از سوی امام جمعه کاشان در مسجد صفاری این شهر برگزار شد، ضمن بیان ابعاد شخصیتی مرحوم آیت الله ناصری، اظهار کرد: هر موقع خدمت این عالم بزرگ می رسیدم مطالب بسیار زیادی را پیرامون توحید و ولایت کسب می کردیم.

وی با اشاره به روایتی از امام سجاد(ع) مبنی بر اینکه علم و عمل دو دوست صمیمی هستند، اظهار کرد: دلیل اینکه آیت الله ناصری هرجا نام امام زمان(عج) برده می شد، گریه می کرد به خاطر این بود که امام زمانش را درک کرده بود .

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آیت الله ناصری ذوابعاد بود، عنوان کرد: عبودیت، بندگی، نمازهای شب، سجده ها و گریه هایش در مسجد کمرزری اصفهان بر کسی مخفی نیست.

وی در ادامه افزود: آیت الله ناصری در دفاع از قرآن و عترت قوی و عالمانه بود و در مسائل سیاسی قویاً پشت سر امامین انقلاب حرکت می کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سالک کاشانی با بیان اینکه جامعه دنبال عالمی حرکت می کند که به علمش عمل کند، تصریح کرد: عالم ترین افراد کسانی هستند که خدا ترس باشند و در مقابل گرسنگی مظلومان و شکم پاره گی ستمگران عالم سکوت نکنند

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید شاکر خداوند متعال باشیم که امروز مراجع بزرگ و شخصیت های انقلابی و با بصیرتی در حوزه های علمیه تربیت شده اند که محبوب قلب ها و منشاء خیرات و برکات فراوان در داخل و خارج می باشند.

وی در ادامه با تأکید بر ضرورت شناخت فتنه ها، تصریح کرد: باید افرادی که مرحوم آیت را درب خانه اش ترور کردند، فتنه ۸۸ را رهبری کردند و بعد از ملاقات با مقام معظم رهبری با اینکه وزارت کشور منع کرده بود روی وانت آبی رنگ سوار شدند و سخنرانی آشوب به پا کردند و بیانیه علیه سردار همدانی دادند، را خوب بشناسیم.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی روحانیت را مدافع اسلام دانست و ادامه داد: علما و روحانیت با دانایی، علم و آگاهی در ارتقاء بصیرت جامعه و دفاع از اسلام و قرآن به خوبی عمل کرده است.

وی با بیان اینکه روحانیت به خاطر دفاع از اسلام و عترت و انقلاب پای چوبه دار می رود، گفت: مرحوم شهید آیت الله شیخ فضل الله نوری یک تنه در مقابل ستمگران ایستاد.

حجت الاسلام سالک کاشانی به ایستادگی آیت الله کاشانی در ملی شدن صنعت نفت اشاره و تصریح کرد: این عالم بزرگ با پشتوانه مردم در مقابلل استعمارگران ایستاد.

وی، التماس بایدن و اروپایی ها برای برقراری رابطه با ایران را نشانه قدرتمندشدن جمهوری اسلامی ایران در عرصه جهانی دانست و گفت: اینکه رئیس جمهور با صراحت و شجاعت اعلام می کند مسائل داخلی کشور را به برجام ربط نمی دهیم نشان از قدرتمند شدن کشور دارد.

نماینده ادوار مجلس شورای سالامی با بیان اینکه مشکل گرانی و معیشت مردم باید برطرف شود، تصریح کرد: امیدوارم دولت سیزدهم در حل مشکلات اقتصادی و معیشت مردم موفق عمل کند.

وی در پایان با بیان اینکه دشمن به دنبال تضعیف ستون خیمه انقلاب یعنی ولایت فقیه است، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری شجاعانه و یک تنه در مقابل تمام تهدیدهای دشمن ایستاده است.

منبع: حوزه نیوز

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر