کد خبر: 139682
A

حمله یک نماینده مجلس به اصلاح‌طلبان/ راستینه: شما قتل «میترا استاد» را دیدید، اما به او انگ پرستو بودن زدید!

نماینده مردم شهرکرد، بن وسامان در مجلس خطاب به اصلاح‌طلبان گفت: شما قتل مرحوم میترا استاد به دست لیدر جریان اصلاح طلب را دیدید، در احراز قتل نتوانستید شک و شبهه ایجاد کنید، حرمت و کرامت زن را با طرح پرستو بودن او زیرسوال بردید.

حمله یک نماینده مجلس به اصلاح‌طلبان/ راستینه: شما قتل «میترا استاد» را دیدید، اما به او انگ پرستو بودن زدید!

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ در نشست علنی امروز (سه شنبه، 29 شهریورماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی عنوان کرد: گرچه فوت سرکار خانم امینی سبب جریحه دار شدن افکار عمومی و داغدار شدن خانواده محترم ایشان شد و به خانواده وی نیز تسلیت عرض می کنیم، اما همانگونه که رئیس جمهور و رئیس قوه قضائیه تاکید کردند انتظار می رود ابعاد دقیق این موضوع صریحا شفاف بیان شود تا «سیه رو شود هرکه در آن غش باشد».

نماینده مردم شهرکرد، بن وسامان در مجلس ادامه داد: سوال اصلی از جریان مشخص سیاسی در کشور این است که لیدرهای شما در فتنه 88 ظلم بزرگ را به نظام اسلامی تحمیل کردند و آن روز کلید رمزشان ندا آقاسلطان بود و امروز مهسا امینی. شما زن را اسم رمز آشوب هایتان قرار داده اید.

وی افزود: شما قتل مرحوم میترا استاد به دست لیدر جریان اصلاح طلب را دیدید، در احراز قتل نتوانستید شک و شبهه ایجاد کنید، حرمت و کرامت زن را با طرح پرستو بودن او زیرسوال بردید، حالا شده اید مدافع حقوق و کرامت زن؟ به همه فتنه انگیزان و دروغ انگیزان که این روزها در فضای مجازی به هر دروغی متوسل می شوند، تذکر می دهیم که اولا اگر نظام اسلامی در فتنه 88 صبر انقلابی را مسئولیت خود می دانست، امروز اقدام انقلابی را در دستورکار قرار خواهد داد.

منبع: خانه ملت

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر