کد خبر: 140270
A

نماینده ولی فقیه در یزد: حجاب بهانه است، دشمن به دنبال براندازی نظام است/امکان کشف حجاب در حکومت اسلامی وجود ندارد/ دشمن در براندازی نظام ولایی ما ناتوان است

محمدرضا ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: دشمن به بهانه حجاب درصدد ایجاد آشوب و براندازی نظام است، البته آن‌ها بارها برای این مساله خیز برداشته و هر بار نیز ناکام مانده اند.

نماینده ولی فقیه در یزد: حجاب بهانه است، دشمن به دنبال براندازی نظام است/امکان کشف حجاب در حکومت اسلامی وجود ندارد/ دشمن در براندازی نظام ولایی ما ناتوان است

به گزارش سایت دیده یان ایران؛ آیت الله محمدرضا ناصری روز پنجشنبه در دیدار با خانواده‌های شهدای روحانی استان گفت: دشمن بیش از ۴۰ سال است که برای براندازی نظام و تجزیه کشور تلاش کرده و در این راستا میلیاردها دلار خرج کرده است.

وی افزود: دشمن از هزاران رسانه برای تحقق این هدف بهره می‌گیرد، اما این انقلاب و نظام متعلق به خداست و با سایر نظام‌ها تفاوت دارد.

امام جمعه یزد با اشاره به برنامه ریزی استکبار برای تشکیل امپراتوری‌ها تصریح کرد: انگلیسی‌ها و کانادایی‌ها همانند گذشته درصدد استثمار و تضعیف ملت‌ها و چپاول ثروت‌های آنان هستند که نمونه این مساله را می‌توان در قاره آفریقا مشاهده کرد.

وی ادامه داد: نمونه دیگر نیز کشور عربستان است که با وجود نفت فراوان به گاو شیرده آمریکا و انگلیس مبدل شده است و می‌گویند تا جایی که لازم باشد شیر آن را می‌دوشیم و سپس سرش را می‌بریم، این بهترین توصیف برای عربستان به شمار می‌آید.

ناصری اظهار داشت: آن زمان که استکبار جهانی، پادشاهان ایران را فرا می‌خواند و با تهدید یا رشوه به اقداماتی نظیر کشف حجاب در ایران دست بزند، پایان یافته و این مسائل در حکومت اسلامی جایی ندارد.

وی گفت: سیستم ما بر اساس ولایتی ترسیم شده که در زمان غیبت، در راس آن یک مجتهد، عادل، مدیر، مدبر، دلسوز، شجاع و دارای بینش خدایی قرار دارد که برای مردم کار می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان از جمهوری اسلامی ایران به عنوان الگویی برای ملت‌های آزاده یاد کرد و افزود: پیام مقاومت ایران به سایر کشورها با وجود همه تحریم و تهدید و مشکلات آفرینی‌ها اینست که اگر در برابر استکبار جهانی بایستید، آن‌ها نمی‌توانند به شما ظلم و ستم کنند.

ناصری ادامه داد: البته منکر وجود برخی مشکلات اقتصادی و گرانی‌های ناشی از فشار و تحریم نیستیم و مردم نیز از این مشکلات صدمه می‌خورند، اما دولت در پی حل این مشکلات بوده و به صورت شبانه روزی در حال تلاش است.

وی کندی کار در پرتو فشار و تحریم‌ها را طبیعی خواند و تصریح کرد: مردم باید مقداری صبر کنند تا تلاش‌های شبانه روزی دولت به سرانجام برسد.

امام جمعه یزد درباره اتفاقات اخیر در کشور خاطرنشان ساخت: دشمن به بهانه حجاب درصدد ایجاد آشوب و براندازی نظام است، البته آن‌ها بارها برای این مساله خیز برداشته و هر بار نیز ناکام مانده اند.

اصری با اشاره به اینکه ملت ایران بیدار و آگاه است، گفت: از جوانان بیدار ایران اسلامی می‌خواهیم دوست و دشمن خود را به خوبی شناخته و بدانند که آشوبگران و کسانی که در حال آتش زدن و چاقو زدن و خرابکاری هستند، خیرخواه ملت و کشور نیستند.

وی افزایش بصیرت در خانواده‌ها را نیاز کنونی جامعه دانست و افزود: اعتراض حق همگانی است و رئیس جمهور نیز گفتند که صدای اعتراض‌ها را شنیده و بررسی می‌کنیم، اما دیگر نباید شاهد چنین حوادثی باشیم.

نماینده ولی فقیه بیان داشت: حق نیروهای انتظامی که شبانه روز و در سرما و گرما در حال خدمت بوده و امنیت مردم و جامعه را حفظ می‌کنند، خوردن سیلی و چاقو به بهانه‌های واهی نیست؛ همچنین هیچ کس حق ندارد به بهانه اعتراض، چادر را از سر بانوان بردارد.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر