کد خبر: 140839
A

نماینده ولی فقیه در استان فارس: بر اساس راستی آزمایی انجام شده ٧٠ درصد جامعه حامی عفاف و حجاب هستند

نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز گفت: علت جنجال آفرینی بیش از حد مخالفان نظام موفقیت‌های کشور و نظام است. دشمنان آنقدر از نظر رسانه‌ای جنجال آفرینی و سرو صدا می‌کنند که یادمان برود موفقیت های قابل توجهی حاصل شده است

نماینده ولی فقیه در استان فارس: بر اساس راستی آزمایی انجام شده ٧٠ درصد جامعه حامی عفاف و حجاب هستند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ آیت الله لطف الله دژکام، روز شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان در شیراز افزود: در همین راستا برگزاری اجتماع عفاف و حجاب بانوان در شیراز می‌تواند روحیه بخش و گامی در جهت حمایت از حامیان عفاف و حجاب باشد.

او ادامه داد: انعکاس چنین رویدادها و اجتماعاتی می‌تواند این باور را در جامعه ایجاد کند که مخالفان ایران در حال دروغ پراکنی هستند.

جشن های هفته وحدت مردمی باشد

وی، ضمن گرامیداشت هفته وحدت، خواستار بهره برداری ویژه از این ایام توسط مدیران و مردم استان شد و بیان کرد: نوع جشن‌های این ایام به گونه‌ای باشد که این کار به شکل خودجوش توسط مردم انجام شود.

نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه: علت جنجال آفرینی بیش از حد مخالفان نظام موفقیت‌های کشور و نظام است. دشمنان آنقدر از نظر رسانه‌ای جنجال آفرینی و سرو صدا می‌کنند که یادمان برود موفقیت های قابل توجهی حاصل شده است

آیت الله دژکام افزود: در بحث عفاف و حجاب کار سامان یافته عالمانه مد نظر است و این متفاوت است با اینکه دستور داده شود که چنین و چنان کنید.

وی بیان کرد: امروز به دنبال اقدامات تند نیستیم و هم اینک ابتکار عمل را نیز در دست داریم.

امام جمعه شیراز گفت: در عرصه مسائل سیاسی و بین‌المللی و همزمان با حضور رئیس جمهور در سازمان ملل این اعتراضات را مطرح کردند تا ارتباطات کشور در عرصه بین‌الملل دچار خدشه شود اما سفر رئیس جمهور سفری قوی بود که می خواستند با اغتشاشات  آن را تحت‌الشعاع قرار دهند که جا دارد این موفقیت ها به خوبی منعکس شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر