کد خبر: 141416
A

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان:دشمن قصد جان اسلام را کرده است/ دور بودن از نسل جوان عواقب خطرناکی دارد

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با تأکید بر ضرورت ورود روحانیت به مسائل گوناگون در حوزه جوانان گفت: روحانیون، مظلوم‌ترین، گمنام‌ترین و مجاهدترین افراد در خطّ نورانی اسلام هستند و دشمن همه توانش را برای خدشه به اسلام و روحانیت به کار گرفته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان:دشمن قصد جان اسلام را کرده است/ دور بودن از نسل جوان عواقب خطرناکی دارد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ حجت الاسلام مهدی فوقی شامگاه شنبه در همایش توانمندسازی اعضای شبکه تبلیغ استان اصفهان با بیان اینکه دشمن معنویت و روحانیت را نشانه گرفته است، افزود: امروز دشمن قصد جان اسلام را کرده است ولی نمی داند که قدرت اسلام و روحانیت، یک قدرت الهی و معنوی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با تأکید بر ضرورت ورود روحانیت به مسائل گوناگون در حوزه جوانان و نوجوانان، افزود: روحانیون، مظلوم‌ترین، گمنام‌ترین و مجاهدترین افراد در خطّ نورانی اسلام هستند و حال که دشمن همه توانش را برای خدشه به اسلام و روحانیت به کار گرفته است.

وی با بیان اینکه برای جوانان دانشگاهی، نوجوانان و تفاوت نسل، چاره‌ای بیندیشد، خاطر نشان کرد: صرفاً به یک نماز و منبر اکتفا نکنیم و باید کاری کنیم نسل جوان ما را بفهمد؛ دور بودن از نسل جوان عواقب خطرناکی در عرصه‌های اجتماعی به دنبال خواهد داشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان افزود: خدمت در عرصه‌ی تبلیغ دین، توفیق سربازی امام زمان(عج) است و باید هر آنچه در توان داریم برای رضای الهی و خوشحالی قلب امام زمان(عج) تلاش کنیم.

فوقی با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور گفت: اگر این اتفاقات در کشوری مانند آمریکا بیفتد حتما از پا در خواهند آمد، ولی دیده‌بانی رهبر معظم انقلاب و همراهی مردم بصیر، دشمن را در رسیدن به اهدافشان ناکام گذاشت.

وی با اشاره به تلاش دشمنان برای تضعیف اعتقادات نسل جوان و نوجوان، افزود: راه حل مقابله با این توطئه‌ها، جهاد تبیین است؛ جهاد تبیین یعنی با هر ابزاری که می‌شود، حرف بزنیم و از اسلام و انقلاب برای مردم بگوییم؛ جهاد تبیین باید اولویت اول مبلغین باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان تصریح کرد: خوشبختانه روسای ادارات تبلیغات اسلامی استان ارتباط خوبی با مبلغین دارند و مثل همیشه در وسط میدان هستند.

وی با بیان اینکه در عرصه فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی، سازمان تبلیغات اسلامی یک اداره نیست، افزود: همه فعالان عرصه‌ی نهضت تبلیغات اسلامی، یک عزم همگانی برای رسیدن به فریاد اندیشه‌های نوجوانان و جوانان دارند و فقط تماشاچی اتفاقات نیستند.

فوقی با بیان اینکه اندیشه‌های رهبری معظم انقلاب همیشه افق‌های آینده را برای ما روشن می سازد، افزود: امروز جوانِ ما از روحانیت محبت و دستگیری و پاسخ می‌خواهد؛ ارتباط موثر با جوانان و نوجوانان، آن چیزی است که پیامبر و ائمه علیهم‌السلام و علما و امام و شهدا به ما آموختند.

وی گفت: به برکت فکر نورانی، تحمل شما مبلغین و گذشت خانواده‌ها و داشتن چشم قناعت درامور دنیای، بتوانیم خود را در این مسیر قرار دهیم و نسل جدیدی را متناسب با رویش های انقلاب شاهد باشیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر