کد خبر: 141465
A

نماینده مجلس: نظام عالم در حال تغییر است و عامل این تغییر جمهوری اسلامی ایران است/ هر چه دشمنان رشته کردند، پنبه شده

سردار علی اکبر علیزاده عضو کمیسیون کشاورزی مجلس: هر چه دشمنان رشته کردند پنبه شده است لذا در چنین شرایطی دشمنان به فکر می‌افتند که کارشان را با ایجاد اغتشاش و آشوب در جامعه ایران دنبال کنند اما آنها از این غافل هستند که اولا محاسبات آنها از جامعه ایران اشتباه است و دوما این اشتباه محاسباتی را با یک خطای دیگر یعنی ایجاد اغتشاش و آشوب در کشور دنبال می‌کنند اما باید بدانند که دود این خطای محاسباتی به چشم خودشان خواهد رفت.

نماینده مجلس: نظام عالم در حال تغییر است و عامل این تغییر جمهوری اسلامی ایران است/ هر چه دشمنان رشته کردند، پنبه شده

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ «علی اکبر علیزاده» عضو کمیسیون کشاورزی و نماینده مردم دامغان در مجلس در تحلیل اعتراض های اخیر مردم در هفته های گذشته پس از مرگ مهسا امینی به کیهان گفت: یک نظمی در جهان پس از جنگ دوم جهانی پدید آمد که در آن آمریکا و شوروی به ابرقدرت بودند و هر کشوری در جهان الزاما به یکی از این دو قطب گرایش و وابستگی داشت. در این میان یک نظامی در عالم پدید آمد که شعارش «نه شرقی و نه غربی» بود و عدم وابستگی به هیچ قدرتی را سرلوحه کارش قرار داده بود و استقلالش را بر این راستا دنبال می‌کرد. در آن هنگام هر دو قدرت جهانی یعنی آمریکا و شوروی و دنباله‌روهای آنان ریختند بر سر جمهوری اسلامی ایران تا این نظام نوپا را نابود کنند این نهال نوپا امروز شده درخت تناور و در آن‌سو آمریکایی‌ها روز به روز از قدرت‌شان کاسته می‌شود.

سردار علی اکبر علیزاده عضو هیئت علمی دانشگاه امام (ع)  در ادامه افزود: نظام عالم در حال تغییر است و عامل این تغییر جمهوری اسلامی ایران است. در چنین شرایطی آمریکا چه کاری باید انجام دهد؟ طبیعتا آنها هر کاری از دستشان بربیاد انجام می‌دهند تا این نظام را سرنگون کنند.

در دهه‌های مختلف مثل 1378 و 1388 با ایجاد اغتشاش و آشوب و یا با تحریک گسل‌های قومیتی و ترور و تهاجم فرهنگی و جنگ اقتصادی و... هر چه می‌توانستند انجام دادند. خصوصا در دهه اخیر تحریم‌ها را که از ابتدای انقلاب با این نظام بوده به شدیدترین حالت رساندند که از آن با عنوان تحریم‌های فلج‌کننده نام می‌برند که به زعم خودشان اگر ذره‌ای از آن را به هر کشوری وارد کنند از پا درمی‌آید اما همچنان به لطف و خواست حضرت باری تعالی این نظام به حیاتش ادامه می‌دهد.

وی خاطرنشان ساخت: آنها تا حدی توهم زده بودند که گفتند جمهوری اسلامی ایران جشن 40سالگی انقلابش را نخواهد دید. در پس هر کدام از این روش‌ها که آنها برای نابود کردن نظام ایران به کار گرفتند هزاران ساعت کار کارشناسی در تعداد بسیار زیادی از ‌اندیشکده‌های آمریکایی، اروپایی و صهیونیستی است. آنها پس از این همه کارها که به سرانجام نرسید خواستند چنان مردم ایران را در تنگنا قرار دهند که خود مردم ایران نظام‌شان را ساقط کنند.

علیزاده خاطرنشان ساخت: اتفاقی که افتاد چه شد؟ مردم آمدند در انتخابات ریاست جمهوری کسی را انتخاب کردند که مردی خدمتگزار و معتقد به تفکرات امام و رهبری است. از طرفی رئیس‌جمهور جدید ایران شروع کرد تمام سوءتدبیرهای دولت لیبرال را اصلاح کرد یا در حال اصلاح است. می‌خواستند ایران را منزوی کنند اما ارتباطات ایران با کشورهای دیگر مخصوصا با همسایگان بیشتر و بیشتر شد و از طرفی دیگر ایران به پیمان مهمی به نام پیمان شانگهای پیوست و هم اکنون هم صحبت از پیوستن ایران به پیمان بریکس نیز مطرح است. اینها همه نشان دهنده آن است که هر چه دشمنان رشته کردند پنبه شده است لذا در چنین شرایطی دشمنان به فکر می‌افتند که کارشان را با ایجاد اغتشاش و آشوب در جامعه ایران دنبال کنند اما آنها از این غافل هستند که اولا محاسبات آنها از جامعه ایران اشتباه است و دوما این اشتباه محاسباتی را با یک خطای دیگر یعنی ایجاد اغتشاش و آشوب در کشور دنبال می‌کنند اما باید بدانند که دود این خطای محاسباتی به چشم خودشان خواهد رفت.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر