کد خبر: 14473
A

پیرموذن: جبهه پایداری از نامزدی جلیلی استقبال نکرده/ کاظمی و بذرپاش گزینه های جبهه پایداری برای انتخابات 96 هستند

اصلاح طلبان و معتدلین تمام قد قصددفاع از روحانی را دارند. همچنین اصولگرایان معتدل و عاقل نیز به طرفداری از روحانی خواهند پرداخت.

پیرموذن: جبهه پایداری از نامزدی جلیلی استقبال نکرده/ کاظمی و بذرپاش گزینه های جبهه پایداری برای انتخابات 96 هستند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ کمال الدین پیرموذن، نماینده مجلس نهم در گفت و گویی در خصوص وضعیت انتخاباتی سال آینده و خصوصا گزینه های مطرح شده، گفت: در دوران درخشان ایران زمین که تمدن و مدنیت ایران از همه ملل جهان، درخشان تر است و همچنین وجود ملت رشید ایران و آرمان های امام و انقلاب اسلامی نیز ایجاب میکند که ایران رئیس جمهور مقتدر، شایسته و با کفایت و خوش فکری داشته باشد. مطرح شدن اسامی برخی از افراد به عنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری مانند مهرداد بذرپاش، ناشی از شیوع و بروز یکسری بداخلاقی های سیاسی، پرداختن به مسائل باندی و جناحی و اقندار گرایی است .

وی ادامه داد: بذرپاش را نه تنها اصولگرایان بلکه تعدادی از یاران احمدی نژاد و برخی از پایداری ها مطرح کردند که علی رغم اینکه شان و تیپ شخصیتیش در حد ریاست جمهوری نیست اما میزان رایی که این جریان می توانند جمع کنند، بسیار کمتر از رای نمایندگان کلان شهرها خواهد بود.   

پیرموذن با اشاره به مطرح شدن محمدباقر قالیباف برای انتخابات، خاطر نشان کرد: آزموده را آزمودن خطاست! ایشان مورد اقبال و تایید عمومی واقع نشدند. قالیباف مدیر است و نه سیاستمدار که این موضوع را حتی در مناظره های انتخاباتی هم شاهد بودیم.  

این فعال سیاسی ادامه داد: جبهه تازه تشکیل شده مردمی انقلاب اسلامی در این مقطع از جناح اصولگرایی حرف اول را خواهد زد و به طور رسمی و غیر رسمی، اصولگرایان حامی این جبهه خواهند بود اما این جبهه نیز تاکنون کاندیدای مطرح و رای آور خود را انتخاب نکرده است. 

نماینده مردم اردبیل در مجلس نهم، با بیان اینکه برخلاف اصولگرایان تکلیف اصلاح طلبان مشخص است، تصریح کرد: اصلاح طلبان و معتدلین تمام قد قصد دفاع از روحانی را دارند؛ البته اصولگرایان معتدل و عاقل نیز به طرفداری از روحانی خواهند پرداخت. 

این کارشناس مسائل سیاسی، با بیان اینکه شنیده ها حاکی از آن است که بذرپاش و پرویز کاظمی کاندیدای پایداری ها هستند، ادامه داد : از سعید جلیلی در جبهه پایداری استقبالی نشده است و شان وی هم در ریاست جمهوری ایران نیست و مورد استقبال جامعه نیز قرار نگرفته و نخواهد گرفت.  

پیرموذن با اشاره به اطلاعیه اخیر احمدی نژاد مبنی بر اینکه از هیچ حزب و جریانی در انتخابات پیروی نخواهم کرد، خاطرنشان کرد : مطرح کردن افراد مختلف برای انتخابات که طبیعتا رای هم نمی آورند! این زمزمه را به وجود میاورد که به طور مثال احمدی نژاد پشت و حامی آنها خواهد بود. اما دوره و عمر سیاسی احمدی نژاد تمام شده است.- نامه نیوز

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر