کد خبر: 14501
A
کمال‌الدین پیرموذن در گفت‌وگو با دیده بان ایران:

"مسعود میرکاظمی" و "مهرداد بذرپاش" کاندیدای جبهه پایداری برای انتخابات 96 هستند/ سایت نامه‌نیوز منظورم را اشتباه فهمید

کمال الدین پیر موذن گفت: من در مصاحبه‌ای که با سایت نامه نیوز داشتم، اعلام کردم که "مهرداد بذرپاش" و "مسعود میرکاظمی" نامزدهای جبهه پایداری برای انتخابات ریاست جمهوری 96 هستند که به اشتباه در متن و تیتر این مصاحبه نام "پرویز کاظمی" ذکر شده است.

"مسعود میرکاظمی" و "مهرداد بذرپاش" کاندیدای جبهه پایداری برای انتخابات 96 هستند/ سایت نامه‌نیوز منظورم را اشتباه فهمید

کمال الدین پیر موذن نماینده سابق مجلس در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، با اشاره به اشتباه صورت گرفته در تنظیم متن مصاحبه وی با یکی از سایت ها گفت: من در مصاحبه‌ای که با سایت نامه نیوز داشتم، اعلام کردم که "مهرداد بذرپاش" و "مسعود میرکاظمی" نامزدهای جبهه پایداری برای انتخابات ریاست جمهوری 96 هستند که به اشتباه در متن و تیتر این مصاحبه نام "پرویز کاظمی" ذکر شده است.

گفتنی است "مسعود میرکاظمی" در دولت نخست احمدی نژاد وزیر بازرگانی بود و در دو سال ابتدایی دولت دوم احمدی نژاد نیز تصدی وزارت نفت را بر عهده داشت. وی در مجلس نهم نیز رئیس کمیسیون انرژی بود و همواره در تخریب دولت یازدهم موضعی نزدیک به طیف تندرو پایداری داشت؛ این در حالی است که "پرویز کاظمی" نخستین وزیر رفاه کابینه احمدی نژاد بود که در مهرماه 85 درست 14 ماه پس از آغاز به کار دولت نهم به دلیل اختلافات عدیده با احمدی نژاد از سمت وزارت استعفا داد؛ پرویز کاظمی در عرصه سیاسی کشور به عنوان شخصیتی توسعه گرا و معتدل شناخته می شود و هیچگونه قرابتی با جبهه رادیکال پایداری ندارد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر