کد خبر: 146302
A

مدیرحوزه علمیه خراسان: دشمن برای مخدوش کردن ذهن نسل جوان، به ایستگاه های صلواتی حمله کرد

حجت الاسلام والمسلمین خیاط: متاسفانه عده ای در این جریانات اخیر به سراغ نهادهای دینی رفته و برای مخدوش کردن ذهن نسل جوان، نسبت به حمله به ایستگاه های صلواتی اقدام کرده اند.

مدیرحوزه علمیه خراسان: دشمن برای مخدوش کردن ذهن نسل جوان، به ایستگاه های صلواتی  حمله کرد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ اعضای ستاد اجتماع فاطمیون امروز با دبیر شورای عالی و مدیر حوزه علمیه خراسان در سالن جلسات مرکز مدیریت این حوزه دیدار و گفت‌وگو کردند.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ به نقل از ارگان رسانه ای حوزه علمیه؛ حجت الاسلام والمسلمین خیاط در این دیدار بر ضرورت هم افزایی های رسانه ای و استفاده از ظرفیت های سازمان صداوسیما برای شناساندن هرچه بیشتر حوزه علمیه خراسان تأکید و بیان کرد: در عرصه مباحث کارشناسی سازمان صداوسیما نیز حوزویان می توانند به نوع فعالیت های جاری، کمک داشته باشند.

مدیر حوزه علمیه خراسان به حوادث و اعتراض های اخیر در سطح کشور اشاره و از قدرت دینداری مردم بعنوان مانع مهمی در برابر پیشبرد اهداف دشمنان یاد و تصریح کرد: متاسفانه عده ای در این جریانات، به سراغ نهادهای دینی رفته و برای مخدوش کردن ذهن نسل جوان، نسبت به حمله به ایستگاه های صلواتی اقدام کرده اند.

وی در ادامه شخصیت حضرت زهرا (س) را به عنوان قهرمان بزرگ تبیین عنوان و بر ضرورت استفاده از فرصت ایام فاطمیه در راستای تبیین تأکید کرد و گفت: این ایام فرصت خوبی است تا با تبیین معارف فاطمی، وابستگی خود را به دین و عقائد دینی، بیش از هر زمان نشان دهیم و شایسته است حوزویان و همه آحاد دین، بعنوان اقشار بصیر جامعه، به میدان آمده و از این فرصت ارزشمند زمان، در راستای تبیین دین برای همگان استفاده لازم را ببرند.

نصرپور، مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی نیز از اهمیت تعامل و ارتباط تنگاتنگ رسانه ای با حوزه علمیه خراسان سخن گفت و اظهار کرد: در راستای اطلاع رسانی و هم افزایی ها آماده همکاری های هرچه بیش تر هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین احمدزاده، مدیرکل اوقاف خراسان رضوی نیز در این دیدار به تاثیر حضور در برنامه های مذهبی مانند اجتماع فاطمیون اشاره کرد و گفت: حضور بانوان به ویژه در شرائط کنونی بسیار موثر و لازم است.

دبیر اجرایی این مراسم به تبیین برنامه های سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در مشهدالرضا پرداخت و با بیان این که مراسم با تشییع ۱۲ تن از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس همراه خواهد بود، بیان کرد: سخنرانی آیت الله سید احمد علم الهدی در حرم مطهر رضوی و مداحی از دیگر برنامه های این مراسم است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر