کد خبر: 146593
A

نماینده مجلس: نور انقلاب اسلامی به ونزوئلا و آمریکای لاتین رسیده/ خدا توجه ویژه‌ای به انقلاب اسلامی دارد و توطئه دشمن ناکام ماند/ دشمنان با یکدیگر هم‌پیاله شدند تا اسلام را به زمین بزنند

احد آزادی خواه نماینده مجلس یازدهم: دشمنان خواستند با ترفند نخ‌نمای «اختلاف بنداز و حکومت کن» مردم و جریانات سیاسی را به جنگ خیابانی بکشانند و کشته‌سازی کنند، آنها خواستند ایران دروغین را در ویترین جهان نشان دهند اما شتر در خواب بیند پنبه دانه، خدا توجه ویژه‌ای به انقلاب اسلامی داشت و توطئه دشمن ناکام ماند.

نماینده مجلس: نور انقلاب اسلامی به ونزوئلا و آمریکای لاتین رسیده/ خدا توجه ویژه‌ای به انقلاب اسلامی دارد و توطئه دشمن ناکام ماند/ دشمنان با یکدیگر هم‌پیاله شدند تا اسلام را به زمین بزنند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ احد آزادی‌خواه امروز جمعه ۹ دی در سخرانی خود در مراسم   ۹ دی در مصلای گرگان گفت: ۹ دی روز بصیرت است و مردم گرگان در سال ۸۸ یک روز جلوتر از ۹ دی مردم به خیابان آمدند و بصیرت خود را نشان دادند.

نماینده مجلس یازدهم در این سخنرانی خود گفت: مردم در ۹ دی نسخه فتنه فتنه‌گران و نقشه‌های پیچیده دشمنان را پیچیدند؛ دشمنان می‌خواستند با پول و تزویر دنیا را در برابر ما قرار دهند اما نتوانستند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسلمان بودن مهم است اما اهم مسلمانی اسلام بابصیرت است، تاکید کرد: اگر بصیرت نباشد اسلام معنا پیدا نمی‌کند و شیعه فاطمی، علوی بودن و اسلام مبتنی بر بصیرت مهم است برای همین مقام معظم رهبری به اسلام آمریکایی و شیعه انگلیسی اشاره می‌کنند.

وی گفت: بصیرت و هوشیاری مردم را عامل پیچیدن طومار فتنه فتنه‌گران و معاندین است. بعد از فتنه ۸۸ تاکنون نیز دشمنان با جسارت و پرورویی تمام سعی کردند دنیا را علیه ما قرار دهند و ارکان اسلام را زمین بزنند اما این توطئه شوم آنها نیز ناکام مانده است، فتنه ۸۸ از نقش‌آفرینی سه نفر از فتنه‌گران پیچیده‌تر بود و عده‌ای از سیاسیون ما به ابزار دست معاندین و به مزدور در اختیار صهیونیست بین‌الملل تبدیل شدند.

نماینده شهر ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان خواستند با ترفند نخ‌نمای «اختلاف بنداز و حکومت کن» مردم و جریانات سیاسی را به جنگ خیابانی بکشانند و کشته‌سازی کنند، آنها خواستند ایران دروغین را در ویترین جهان نشان دهند اما شتر در خواب بیند پنبه دانه، خدا توجه ویژه‌ای به انقلاب اسلامی داشت و توطئه دشمن ناکام ماند.

آزادی‌خواه با اشاره به اینکه دشمنان با یکدیگر هم‌پیاله شدند تا اسلام را به زمین بزنند، افزود: این فتنه‌ها مربوط به امروز نیست از ابتدای ظهور اسلام این دشمنی وجود داشته است، اگر از گرانی، بیکاری و موانع ناراحت هستید بدانید مسئولان در مسیر خدمت و نوکری تلاش می‌کنند تا مشکلات برطرف شود این نارسایی‌ها باید هر چه زودتر رفع شود گرچه این مشکلات در همه کشورها وجود دارد و بخشی از آن هم دسیسه دشمن است.

وی خاطرنشان کرد: اگر کسی نقدی داشته باشد نباید کف خیابان با اغتشاش و آشوبگری مطالبه کند. ما نقدها را به جان خریداریم و سیلی هم می‌خوریم اما مقر فرماندهی نباید اینترنشنال باشد چراکه اینها دوست ملت ایران نیستند و اگر دشمن پلید و قسم‌خورده فرصتی به دست آورد خرخره کوچک و بزرگ را می‌درد.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ نماینده شهر ملایر در مجلس شورای اسلامی در ادامه مدعی شد: با بیان اینکه امروز نور انقلاب اسلامی به ونزوئلا و آمریکای لاتین رسیده است،  امروز اسلام مبتنی بر اسلام ناب و بابصیرت است و انقلاب اسلامی به اوج و قله اقتدار نزدیک شده است شک نکنید، فتنه‌ای اگر اتفاق افتاد فقط دامان فتنه‌گران را نمی‌گیرد.

آزادی‌خواه متذکر شد: گرانی‌ها حق مردم نیست اما یادمان باشد چند ماه پیش کشور که کشورمان با کمبود دارو مواجه بود بیمار پروانه‌ای به خاطر تحریم دشمن از دارو محروم بودند اما دولت تلاش کرد این کمبودها را برطرف کند، باید دوست را از دشمن شناخت.

وی تاکید کرد: آمریکا می‌خواست با ورود به خاورمیانه، نفت و گاز و دارایی‌های این منطقه را به تاراج ببرد و حتی تا سر مرز مهران آمده بودند اما به لطف امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری و حاج‌قاسم در اوج اقتدار ظاهری داعش جبهه مقاومت تشکیل داد و آنها را از خاورمیانه بیرون کرد.

نماینده شهر ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: در فتنه ۸۸ برخی خواص بی‌بصیرت گول خوردند و کشور را به آشوب کشیدند اما مردم سریع متوجه شدند. اگر در فتنه سکوت کنیم شریک هستیم باید به سمت جهاد تبیین گام برداریم، باید برای روشنگری جامعه خرج کنیم، سکوت هر مسلمان خیانت به قرآن است.

آزادی‌خواه اضافه کرد: دشمن با توهمات و خیال‌پردازی هر روز اراجیف القا می‌کند تا توطئه‌های خود را بر علیه انقلاب اسلامی پیاده‌سازی کند، آنها در روز دانشجو فراخوان زدند اما یک شهر هم به فراخوان ضدانقلاب پاسخ نداد، ملت خواهان اشد مجازات با فتنه‌گران است اما اقتدار انقلاب دست آشوبگرانی که با سلاح گرم به جان مردم کشورمان افتادند را قطع خواهد کرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر