کد خبر: 14767
A
علی نجفی توانا در گفتگو با دیده بان ایران به طرح تامین امنیت برگزاری مراسم ها واکنش نشان داد؛

برخلاف طرح مجلس دهم پرسیدن سوال به معنای برهم زدن نظم نیست/طرح ارائه شده می تواند خلاف آزادی بیان تلقی شود

علی نجفی توانا حقوق دان و جرم شناس نسبت به طرح تامین امنیت سخنرانی ها که توسط فراکسیون امید ارائه شد واکنش نشان داد. نجفی توانا می گوید: "طرح دو فوریتی ارائه شده مجلس دهم نباید مانع از گفتگو گروه ها و جریانات شود و طبیعی است در جلسات سئوال طرح می شود نمی توان جلوی پرسیدن سوال را گرفت".

برخلاف طرح مجلس دهم پرسیدن سوال به معنای برهم زدن نظم نیست/طرح ارائه شده می تواند خلاف آزادی بیان تلقی شود

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران:علی نجفی توانا حقوق دان و جرم شناس نسبت به طرح تامین امنیت سخنرانی ها که توسط  فراکسیون امید ارائه شد واکنش نشان داد.  نجفی توانا می گوید: "طرح دو فوریتی ارائه شده مجلس دهم  نباید مانع از گفتگو گروه ها و جریانات شود و طبیعی است در جلسات سئوال  طرح  می شود نمی توان جلوی پرسیدن سوال را گرفت".

علی نجفی توانا، جرم شناس و حقوقدان در گفتگو با دیده بان ایران با تاکید بر این که طرح ارائه شده می تواند خلاف آزادی بیان تلقی شود گفت: طرح دو فوریتی مجلس نباید مانع از گفتمان گروه ها با هم شود.

این حقوق دان ادامه داد: هدف از گردهمایی ها این نیست که یک نفر متکلم وحده باشد، گاهی سئوال مطرح می شود،برخلاف طرح مجلس دهم پرسیدن سوال به معنای برهم زدن نظم نیست.

این حقوقدان با انتقاد از این نوع قانون گذاری افزود: قوانین مادر موجود است ما نباید طرحی داشته باشیم که باعث سوء برداشت از قانون شود. 

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر