کد خبر: 147865
A

کنایه ارگان مطبوعاتی دولت به علی کریمی: از کارآمدی ربات‌ها ناامید شده، رضا پهلوی را جایگزین کرده

ارگان مطبوعاتی وابسته به دولت نوشت: بخش زیادی از سرمایه علی کریمی در جریان اغتشاش‌ها ناشی از فعالیت روبات‌ها، به ویژه در فضای توئیتر بود. اکنون به نظر می‌رسد این بازیکن سابق فوتبال پس از ناامیدی از کارآمدی روبات‌ها، رضا پهلوی را جایگزین آنها کرده است.

کنایه ارگان مطبوعاتی دولت به علی کریمی: از کارآمدی ربات‌ها ناامید شده، رضا پهلوی را جایگزین کرده

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ ارگان مطبوعاتی دولت نوشت: علی کریمی پس از ناکامی در کسب سرمایه سیاسی از طریق نقش آفرینی در اغتشاشات اخیر و خوش‌خدمتی به سرویس‌های خارجی، خود را زیر سایه فرزند شاه مخلوع ایران قرارداد.

این بازیکن سابق فوتبال در اقدامی که برخی از آن به اعلام سرسپردگی به رضا پهلوی یاد می‌کنند، به جریان رسانه‌ای تازه ضدانقلاب موسوم به «من وکالت می دهم» پیوست و رسماً فرزند شاه سابق ایران را به عنوان وکیل خود برای دوران گذار از جمهوری اسلامی معرفی کرد!

کریمی درحالی به قافله وکالت دهی به رضا پهلوی پیوست که تنها چند روز از سالگرد فرار شاه مخلوع در جریان انقلاب اسلامی مردم ایران می گذرد.

بر این اساس، برخی این رویکرد را به یک ارتجاع تاریخی تعبیر کرده و آن را ناشی از ورشکستگی سیاسی و یأس حاصل از بی نتیجه بودن اغتشاشات و آشوب‌های اخیر می‌دانند.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر