کد خبر: 148229
A

واکنش سخنگوی هیئت رئیسه مجلس به پیشنهاد شریعتمداری برای بستن تنگه هرمز:بستن تنگه هرمز یک "تهدید دهه شصتی" است، ما غنی سازی ۶۰درصدی اورانیوم داریم!

نیروهای نزدیک به جریان انقلاب اسلامی در رسانه ها و فضاهای رسمی و غیر رسمی در اتخاذ مواضع تند و افراط گرایانه از یکدیگر گوی سبقت را ربوده اند به طوریکه یکی از همین نیروی های افراط گرا تهدید های کیهان را قدیمی می داند و معتقد به بهره گیری از ابزارهایی مانند موشک و هسته ای برای برخورد با غرب است.

واکنش سخنگوی هیئت رئیسه مجلس به پیشنهاد شریعتمداری برای بستن تنگه هرمز:بستن تنگه هرمز یک "تهدید دهه شصتی" است، ما غنی سازی   ۶۰درصدی اورانیوم داریم!

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ نیروهای نزدیک به جریان انقلاب اسلامی در رسانه ها و فضاهای رسمی و غیر رسمی در اتخاذ مواضع تند و افراط گرایانه از یکدیگر گوی سبقت را ربوده اند به طوریکه یکی از همین نیروی های افراط گرا تهدید های کیهان را قدیمی می داند و معتقد به بهره گیری از ابزارهایی مانند موشک و هسته ای برای برخورد با غرب است. 

سیدنظام‌الدین موسوی، سخنگوی هیئت رئیسه مجلس نوشت:

دوستان! بیایید قدری به روز شویم. بستن تنگه هرمز یک "تهدید دهه شصتی" است برای وقتی که ایران جهت پاسخ به حملات صدام هم باید موشک از لیبی وارد میکرد.

نه الان با وجود انبوه شهرهای موشکی سوپر سونیک، بُرد ۲هزارکیلومتر و نقطه زن، پهپادهای متنوع و پیشرفته و غنی سازی ۶۰درصدی اورانیوم!

کنایه سنگین سخنگوی هیئت رئیسه مجلس به «تهدید دهه شصتی» روزنامه «کیهان»

 

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر