کد خبر: 14823
A

مسیح مهاجری: هاشمی رفسنجانی برای حفظ نظام، همه مشکلات را به جان خرید

مدیر مسئول روزنامه جمهوری اسلامی گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی همه مسائل و مشکلات را برای حفظ نظام و اعتلای مردم و میهن اسلامی به جان خرید و از ولایت و ثمرات انقلاب اسلامی دفاع کرد.

مسیح مهاجری: هاشمی رفسنجانی برای حفظ نظام، همه مشکلات را به جان خرید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، حجت الاسلام مسیح مهاجری چهارشنبه شب در مراسم اربعین آیت الله هاشمی رفسنجانی در یزد افزود: هاشمی از خود گذشت تا نظام و انقلاب اسلامی زنده بماند. 
وی ادامه داد: این شخصیت گرانقدر و والای نظام و انقلاب اسلامی همواره در مسیر تحقق آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) حرکت کرد و هیچگاه او را از اهدافش دور نکرد. 
نماینده رئیس جمهوری در دانشگاه مذاهب اسلامی ادامه داد: هاشمی همواره می گفت ما انقلاب کرده ایم که اسلام و ارزش های معنوی در جامعه حاکم شود و همین روحیه و دیدگاه متعالی نشات گرفته از تدین و ایمان بالای او بود. 
مسیح مهاجری خاطر نشان کرد: هر وقت سخن از هاشمی رفسنجانی بیان شود تنها به دوران مبارزات او از قبل از انقلاب تا همراهی با امام راحل (ره) و نظام و همچنین بعد مدیریت قوی ایشان بخصوص در دوران دفاع مقدس و مسئولیت های مختلف اجرایی اشاره می شود. 
وی تصریح کرد: هاشمی رفسنجانی دارای ابعاد مهم دیگری است که کمتر در بین مردم و مدیران شناخته شده که از جمله آنها باید به اجتهاد ایشان ، سال ها تحصیل در حوزه علمیه درمحضر بزرگانی چون امام راحل (ره) و همچنین فعالیت در تالیف کتاب های مختلف در زمینه تفسیر و کلام پرداخت. 
مدیر مسئول روزنامه جمهوری اسلامی گفت: هاشمی رفسنجانی را باید شناسنامه حقیقی انقلاب اسلامی نام ببریم که هر ورق کتاب انقلاب اسلامی با نام ، خدمات و فعالیت های گسترده ایشان همراه و عجین شده است. 
مسیح مهاجری اظهار کرد: هاشمی رفسنجانی بعد از دفاع مقدس به میدان آمد و با نفت پنج دلار به خوبی کشور را اداره کرد و ساخت و به دیگران سپرد و هیچگاه به دنبال مقام و موقعیت نبود. 
وی گفت: این شخصیت والای انقلاب اسلامی هیچگاه دنبال مطامع شخصی نبود و به فرموده مقام معظم رهبری، مال خود را برای نظام و انقلاب اسلامی هزینه کرد و چند مرتبه تا مرز شهادت برای اعتلای این کشور پیش رفت. 
این مسئول خاطر نشان کرد: هاشمی خود را در عمل فدای نظام ، انقلاب و امام راحل (ره) کرد و در کنار بنیانگذار جمهوری اسلامی از همان ابتدای مبارزه ، ایمان ، تدین ، شجاعت ، اخلاص را فرا گرفت و برای کشور و اعتلای مردم به خدمت گرفت. 
مسیح مهاجری افزود: هاشمی رفسنجانی همواره مدافع نظام ، انقلاب اسلامی ، ولایت و رهبری بود و بارها می گفت که من به رهبری عشق می ورزم و تابع اوامر ایشان هستم . 
مراسم اربعین آیت الله هاشمی رفسنجانی با حضور استاندار یزد ، اعضای بیت سومین شهید محراب ، روحانیان و اقشار مختلف مردم در روضه محمدیه ( حظیره ) برگزار شد. 
آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر روز یکشنبه 19 دیماه سال جاری به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان شهدای تجریش درگذشت و در جوار مرقد مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به خاک سپرده شد. 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر