کد خبر: 14918
A
خطیب نمازجمعه تهران:

چه کسی با چه کسی قهر بوده که آشتی کند؟

خطیب نماز جمعه این هفته تهران اظهار کرد: کسانی که اصل نظام را قبول نداشتند حالا آمده اند و می گویند که بیایید آشتی ملی کنیم، مردم هرگز با شما آشتی نخواهند کرد.

چه کسی با چه کسی قهر بوده که آشتی کند؟

حجت الاسلام و المسلمین صدیقی در خطبه های این هفته نماز جمعه تهران ضمن بیان این مطلب گفت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن با یک انسجام ملی، همدلی معنوی و انقلابی نشان دادند که حرف بعضی ها که باز هم گویا می خواهند اعلام موجودیت کنند، در فتنه سهم داشتند و زیان های غیر قابل جبرانی در فتنه 88 به این مردم وارد کردند اشتباه است و حالا باز زبانشان دراز شده و می گویند آشتی ملی.

وی ادامه داد: حضور فراگیر مملکتی و ملی انواع مختلف مردم بخصوص جوان ها و نوجوان ها که  امام خمینی(ره) را ندیده اند جبهه را درک نکرده اند وسال 57 - 56 نبودند، امروز در یک حضور حماسی و عاشقانه در هوای سرد آمدند و اعلام کردند که ما همان مطالب را یافته ایم و با تمام وجودمان انقلاب را باور کردیم.

خطیب نماز جمعه این هفته تهران خاطر نشان کرد: حالا سوال این است که چه کسی با چه کسی قهر بوده که آشتی کند؟ آنها یک امتند و یک  امام دارند  و آنها که با امامت نساختند و فتنه کردند و بسیجی را برهنه کردند و کتک زدند و جانبازهای بسیجی هنوز مظلومانه در خانه هایشان افتاده‌اند، اصل نظام را قبول نداشتند و شعار نه لبنان، نه غزه دادند و انواع هتاکی ها را به مقدسات ما ابراز کردند، حالا آمده اند و می گویند بیایید آشتی ملی کنیم، مردم هرگز با شما آشتی نخواهند کرد.

ادامه دارد...

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر