کد خبر: 152190
A
معاون امور حوزه های علمیه خواهران

کسی که در جامعه حجاب را رعایت نکند، مجرم محسوب می‌شود

حجت الاسلام جواد اسماعیل‌نیا معاون امور حوزه های علمیه خواهران گفت: با توجه به اقدام تعدادی افراد به کشف حجاب در سطح شهر و تفریحگاه‌ها مردم باید به واجب نهی از منکر در این زمینه عمل کنند.

 کسی که در جامعه حجاب را رعایت نکند، مجرم محسوب می‌شود

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ حجت الاسلام جواد اسماعیل‌نیا معاون امور حوزه های علمیه خواهران و امام جمعه بندر لنگه امروز در دیدار با جمعی از بانوان شهرستان که در دفتر امام جمعه برگزار شد، اظهار داشت: مسئولان در نظام جمهوری اسلامی و نیز مردم، نسبت به مقوله حجاب نباید بی‌تفاوت باشند.

معاون امور حوزه های علمیه خواهران افزود: از دیدگاه شریعت اسلام، کشف حجاب بانوان یک گناه قطعی است و از نظر قانون نیز جرم است ولذا کسی که در جامعه حجاب را رعایت نکند، مجرم محسوب می‌شود.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ امام جمعه شهرستان بندرلنگه گفت: با توجه به اقدام تعدادی افراد به کشف حجاب در سطح شهر و تفریحگاه‌ها مردم باید به واجب نهی از منکر در این زمینه عمل کنند.

حجت الاسلام اسماعیل‌نیا با گلایه از روشن نبودن طرح مسئولان کشوری در مقابله با این پدیده زشت، خاطرنشان کرد: انتظار مردم این است که مسئولان مربوطه کشوری، زودتر تصمیم لازم را در این زمینه اتخاذ کنند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر