کد خبر: 152737
A

مدیر حوزه‌ علمیه خواهران: باید از ظرفیت طلاب خواهر در آموزش و پرورش استفاده شود

حجت الاسلام والمسلمین فاضل، مدیر حوزه‌ علمیه خواهران: حضور طلاب خواهر در عرصه تعلیم و تربیت یک ضرورت است. ظرفیت حوزه های علمیه خواهران ظرفیت بالایی است و جا دارد استفاده حداکثری از این توانمندی و ظرفیت ها حتی فراتر از طرح امین صورت پذیرد.

مدیر حوزه‌ علمیه خواهران: باید از ظرفیت طلاب خواهر در آموزش و پرورش استفاده شود

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ حجت‌الاسلام نیکزاد دبیر ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش با حضور در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران با حجت الاسلام والمسلمین فاضل مدیر این نهاد حوزوی دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار حجت الاسلام نیکزاد با اشاره به ضرورت حضور طلاب در عرصه تعلیم و تربیت، اظهار داشت: بنا داریم سیستم آموزش و پرورش از همه ظرفیت های حوزه های علمیه خواهران به ویژه در بحث طرح امین که انصافا طلاب خواهر خوب ظاهر شده اند، نهایت استفاده را ببرد.

وی تأکید کرد: جا دارد در مباحث مورد نیازی که در عرصه تعلیم و تربیت وجود دارد، چندین موضوع به صورت اختصاصی‌تر مورد توجه قرار بگیرد و بتوانیم این موضوعات را با حوزه های علمیه خواهران پیش ببریم، که این مهم نیازمند برگزاری جلسات تخصصی مشترک و جمع بندی نهایی است.

دبیر ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش افزود: باید این نگرش در جامعه ایجاد شود که حوزه به دنبال ایجاد شغل در آموزش و پرورش نیست بلکه براسای نیازمندی های این عرصه، حوزه می خواهد به سیستم تعلیم و تربیت کمک کند.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ در ادامه دیدار حجت الاسلام والمسلمین فاضل گفت: حضور طلاب خواهر در عرصه تعلیم و تربیت یک ضرورت است. ظرفیت حوزه های علمیه خواهران ظرفیت بالایی است و جا دارد استفاده حداکثری از این توانمندی و ظرفیت ها حتی فراتر از طرح امین صورت پذیرد.

وی ادامه داد: امیدواریم بتوانیم در مسیر پیش رو منشأ خیر و برکات باشیم و طلاب با حضور مثمرثمر در آموزش و پروش بتوانند از این فرصت نهایت بهره را برده و به تعالی و پیشرفت عرصه تعلیم و تربیت کمک کنند.

مدیر حوزه های علمیه خواهران با بیان این که طلابی باید جذب آموزش و پرورش شوند که دارای توانمندی بوده و بتوانند حیثیت خود و جریان طلبگی را حفظ کنند، افزود: آماده همکاری با آموزش و پرورش و به ویژه ستاد همکاری ها هستیم و امیدواریم با برگزای جلسات مستمر تخصصی و مشترک شاهد رشد و تعالی فرهنگ در جامعه باشیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر