کد خبر: 153477
A

زیدآبادی: امامان جمعه را برکنار کنید!

احمد زید آبادی فعال سیاسی و روزنامه نگار نزدیک به جریان اصلاح طلب به انتقاد از اظهارات ائمه جمعه پرداخت و آنها را به «حاشیه سازی» و «بحران آفرینی» متهم کرد و نوشت: کارویژهٔ بسیاری از امامان جمعه از "حاشیه‌سازی" عبور کرده و به بحران‌آفرینی و دامن زدن به جنگ روانی علیه مردم رسیده است.

زیدآبادی: امامان جمعه را برکنار کنید!

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ احمد زیدآبادی فعال سیاسی و روزنامه نگار نزدیک به جریان اصلاح طلب به انتقاد از اظهارات ائمه جمعه پرداخت و آنها را به «حاشیه سازی» و «بحران آفرینی» متهم کرد و نوشت: کارویژهٔ بسیاری از امامان جمعه از "حاشیه‌سازی" عبور کرده و به بحران‌آفرینی و دامن زدن به جنگ روانی علیه مردم رسیده است.

تذکر به این افراد به نظرم چاره‌ساز نباشد، زیرا آنها ظاهراً دست خودشان نیست و به نوعی گفتارِ تهاجمی و تشنج‌آمیز  و خرقِ عرف عادت کرده‌اند. 

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ این روزنامه نگار در ادامه نوشت: طبیعی است که این قبیل افراد مورد علاقهٔ رسانه‌ها و زیر ذره‌بین آنها باشند تا هر کلامِ سهو یا عمدشان به مثابهٔ یک بمب خبری منفجر شود.

راه چاره و علاج این افراد، برکناری است وگرنه با وجود آنها و نظایرشان در بین برخی‌نظامی‌ها، آش همین آش خواهد بود و کاسه همین کاسه!

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر