کد خبر: 153872
A
آیت الله نوری همدانی:

طلاب با حفظ هویت و شان طلبگی در عرصه فناوری اطلاعات حضور پیدا کنند

آیت الله نوری همدانی: یکی از ویژگی‌های مهم فناوری اطلاعات سرعت توسعه آن است. باید توجه داشت که زمانی فناوری اطلاعات و ارتباطات در قالب رادیو و تلویزیون و بعد‌ها کامپیوتر و نرم افزار و سخت افزار و شبکه‌های ماهواره‌ای و امروز نیز فناوری روز جدید بروز و ظهور کرده است و در این میان حضور طلاب محترم با حفظ هویت و شأن طلبگی و با توجه به نیاز جامعه و رسالت حوزه‌های علمیه در ابعاد مختلف بسیار مناسب است به این موضوع توجه کنند و تقویت نمایند.

 طلاب با حفظ هویت و شان طلبگی در عرصه فناوری اطلاعات حضور پیدا کنند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ آیت الله نوری همدانی به نخستین گردهمایی «جهادگران عرصه فناوری اطلاعات حوزه های علمیه» پیامی صادر کردند.

متن پیام به شرح زیر است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ وَالصَّلَاهُ وَالسَّلَامُ عَلَى سَیِّدِنَا وَ نَبِیِّنَا أَبِی الْقَاسِمِ المصطفى مُحَمَّد وَ عَلَى أَهْلِ بَیْتِهِ الطَّیِّبِینَ الطَّاهِرِینَ سَیِّمَا بَقیَّه اللَّهِ فِی الأَرْضِینَ.

با سلام و تحیت؛

یکی از مسائل مهم و نیاز امروز دانش پژوهان محترم آشنایی با فناوری اطلاعات و ارتباطات است که موجب شکوفایی در عرصه های مختلف آموزشی و اقتصادی و فرهنگی است. موضوع فناوری اطلاعات و ارتباطات امروز به سرعت در حال پیشرفت است و در زندگی انسانها نقش مهمی دارد خصوصاً در عرصه آموزش یک نیاز اساسی محسوب می شود. بر این اساس آشنانی با آن یک ضرورت است.

یکی از ویژگیهای مهم فناوری اطلاعات سرعت توسعه آن است. باید توجه داشت که زمانی فناوری اطلاعات و ارتباطات در قالب رادیو و تلویزیون و بعدها کامپیوتر و نرم افزار و سخت افزار و شبکه های ماهواره ای و امروز نیز فناوری روز جدید بروز و ظهور کرده است و در این میان حضور طلاب محترم با حفظ هویت و شأن طلبگی و با توجه به نیاز جامعه و رسالت حوزه های علمیه در ابعاد مختلف بسیار مناسب است به این موضوع توجه کنند و تقویت نمایند.

إن شاء الله با توجه به فرصتها و تهدیداتی که در دنیای امروز مشاهده می شود بتوان از جانب حوزه های علمیه به بهترین وجه بهره برداری نمود.

در پایان توفیق همگان از از خداوند متعال خواستارم.

حسین نوری همدانی

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر