کد خبر: 154390
A

حسین جلالی، نماینده مجلس: با التماس، خواهش و تمنا ثواب امر به معروف و نهی از منکر از بین می رود

حسین جلالی نماینده مجلس:باید این موضوع مورد توجه قرار بگیرد که بحث امر به معروف و نهی از منکر به عنوان فریضه الهی باید دستوری باشد یا با التماس و تمنا؟ آیا با التماس و خواهش می‌توانیم ثواب امر به معروف و نهی از منکر را ببریم؟ امر به معروف و نهی از منکر بحث مهمی است که حکم شرع است.

حسین جلالی، نماینده مجلس: با التماس، خواهش و تمنا ثواب امر به معروف و نهی از منکر از بین می رود

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ حجت‌الاسلام حسین جلالی از دیگر اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس نیز اظهار داشت: باید این موضوع مورد توجه قرار بگیرد که بحث امر به معروف و نهی از منکر به عنوان فریضه الهی باید دستوری باشد یا با التماس و تمنا؟ آیا با التماس و خواهش می‌توانیم ثواب امر به معروف و نهی از منکر را ببریم؟ امر به معروف و نهی از منکر بحث مهمی است که حکم شرع است.

وی با بیان اینکه در مباحث فرهنگی دچار فقدان الگو هستیم، ادامه داد: ما مدل و الگو برای پیش هرچند آمار و گفتگو‌ها در جلسات فرهنگی خوشحال کننده است و نشان دهنده فرهنگ رو به رشد استان است، اما ارائه این آمار کافی نیست، گر این کشتی تکانی بخورد بعد متوجه خواهیم شد که چه مشکلاتی وجود داشته است. برد امور و مباحث فرهنگی نداریم. این در حالی است که در حوزه‌های مختلف الگو داریم.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر