کد خبر: 157766
A

نماینده، ولی فقیه در کاشان: هتک حرمت ها احساسات را جریحه دار کرده است/ آیت الله مصباح یزدی گفته بود اگر با منکرات برخورد می کردیم کار به اینجا نمی کشید

سید سعید حسینی، نماینده ولی فقیه در کاشان: در زمان اکران فیلم مارمولک یکی از روحانیون خطاب به آیت الله مصباح از اوضاع جامعه اظهار نگرانی کرده بودند. آیت الله مصباح(ره) می‌فرماید، اگر زمانی که به امام حسین(ع) و به خدا و دین خدا در روزنامه‌ها اهانت شد، چنین غیرتی وجود داشت امروز کار به اینجا نمی‌رسید.

نماینده، ولی فقیه در کاشان: هتک حرمت ها احساسات را جریحه دار کرده است/  آیت الله مصباح یزدی گفته بود اگر با منکرات  برخورد می کردیم کار به اینجا نمی کشید

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ حجت الاسلام سید سعید حسینی صبح امروز در جلسه ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کاشان، گفت: گزارشاتی که از منکرات و هتک حرمت‌ها در این جلسه ارائه شد، احساسات را جریحه دار کرد.

وی افزود: توصیه می‌کنم همین احساسات و غیرت دینی که نسبت به هتک حرمت‌ها ایجاد شد را نسبت به احکام الهی و دینی داشته باشیم و به احکام الهی غیور باشیم.

نماینده، ولی فقیه در کاشان گفت: در زمان اکران فیلم مارمولک یکی از روحانیون خطاب به آیت الله مصباح از اوضاع جامعه اظهار نگرانی کرده بودند. آیت الله مصباح(ره) می‌فرماید، اگر زمانی که به امام حسین(ع) و به خدا و دین خدا در روزنامه‌ها اهانت شد، چنین غیرتی وجود داشت امروز کار به اینجا نمی‌رسید.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛حجت الاسلام حسینی عدم اجرای حتی یک درصد از مصوبات ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر را پذیرفتنی ندانست و اظهار داشت: تذکر به افراد از طریق ارسال پیامک و تکرار تذکر لسانی تأثیرگذار است.

وی به لزوم استفاده از ابزار هنر و هنرمندان و تولید محتوای هنری از سوی حوزه‌های علمیه و سازمان تبلیغات اسلامی برای سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری جهت اجرای فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر تأکید کرد.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ نماینده ولی فقیه در کاشان استفاده از ظرفیت گروه‌های هنری، امور مساجد، دستگاه‌ها و ادارات و بانک‌ها و نهادها، شهرداری، نهاد‌های امنیتی و سازمان‌هایی که با ارباب رجوع مرتبط هستند در انجام این فریضه و ریشه یابی، شناسایی و برخورد با منکرات را ضروری دانست

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر