کد خبر: 159011
A

امام جمعه اصفهان: اسلام به زودی سراسر جهان را فتح خواهد کرد

سید مجتبی میردامادی امام جمعه موقت اصفهان: دولت‌های غربی بدانند که اسلام به زودی سراسر جهان را فتح خواهد کرد، آن‌ها از بمب اتم نمی‌ترسند و می‌دانند ما بمب اتم نمی‌سازیم اما از رواج اسلام در کشورهای خود می‌ترسند و می‌دانند که به زودی دنیای بشریت در سایه پرچم اسلام قرار می‌گیرد.

امام جمعه اصفهان: اسلام به زودی سراسر جهان را فتح خواهد کرد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ حجت‌الاسلام سید مجتبی میردامادی امام جمعه موقت اصفهان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان اظهار داشت: علم گاهی نوری است که خداوند بدون زحمت و به صورت آسان به قلب انسان‌های لایق تابش می‌دهد، معجزات علمی خداوند در افرادی ظاهر می‌شود که تقوای الهی داشته باشند؛ پیشرفت‌هایی که در زمینه‌های مختلف در کشور وجود دارد، از کسانی است که ریشه‌های تقوا در وجود آن‌ها وجود دارد.

وی با اشاره به قیامت افزود: شفاعت در روز قیامت برای بعضی‌ها اثری ندارد اما اگر با قرآن انس بگیریم و به قرآن عمل کنیم، قرآن روز قیامت می‌تواند شفیع باشد؛ باید به قرآن تمسک بجوییم زیرا شفاعت قرآن مورد قبول خداوند است.

میردامادی در ادامه تصریح کرد: هیچ شفیعی مؤثرتر از توبه نیست و کسی که از گناه توبه کند، مثل این است که گناهی نکرده باشد، توبه یکی از چیزهایی است می‌تواند در روز قیامت انسان‌ها را شفاعت کند.

امام جمعه موقت اصفهان ادامه داد: امروز عیدالله اکبر، عید غدیر خم است، چهار عید فطر، قربان، روز جمعه و عید غدیر خم در روز قیامت می‌درخشند، امروز روز بسیار مبارکی است که دو عید با یک‌دیگر ادغام شده است.

وی خاطرنشان کرد: غدیر یک قضیه حتمی است، شیعه و سنی به آن معتقد است، اما دنیاپرستی‌ها و جاه‌طلبی‌‌ها در دنیای اسلام تفرقه ایجاد کرده است، پیامبر(ص) انقلابی را رقم زد، حکومتی تشکیل داد و چندین بار دستور از جانب خداوند آمد که باید حضرت علی (ع) را به عنوان جانشین معرفی کنید.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ میردامادی همچنین عنوان کرد: تنها یک قطره از دریای علوم امیرالمومنین (ع) برای بشر باقی ماند که همان نهج‌البلاغه است، دشمن می‌خواهد به فکر و عقیده شما تجاوز کند، دشمنی که در جنگ تحمیلی شکست خورد و در جنگ ترکیبی موفق نشد، امروز می‌خواهد با ایجاد فرقه‌ها و مذاهب جدید مردم مؤمن و انقلابی را از راه مستقیم خود خارج کنند.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان این‌که تنها کشوری که مقابل کشورهای ظالم و استعمارگر آمریکا و انگلیس ایستاد، ایران شیعه بود، گفت: بعد از پیامبر(ص)، امام علی(ع) سخاوت، ایثار و گذشت بیشتری از همه داشت و همه خوبی‌ها در امیرالمؤمنین جمع بود.

وی یادآور شد: هر انقلابی، عللی دارد که آن را به وجود می‌آورد و علتی هم دارد که آن را نگه می‌دارد، انقلاب اسلامی با خواست مردم و رهبری امام خمینی (ره) پیروز شد و با حضور مقام معظم رهبری حفظ شده است، قدرتی در آسیا و خاورمیانه به وجود آمده که مشت محکمی بر دهان استکبارست.

میردامادی برافراشته شدن پرچم ایران در سازمان شانگهای را به کسانی که تلاش کردند و دلشان برای مردم می‌سوزد تبریک گفت و ادامه داد: می‌دانیم که این کار موفقیت بزرگی برای کشور بود، آینده از آن ما است، البته مشکلات داریم و دشمن آرام ننشسته است اما می‌دانیم که موفقیت در دست ما است.

امام جمعه موقت اصفهان در مورد اهانت به قرآن در سوئد بیان کرد: تمام این‌ها به خودشان برمی‌گردد، دولت‌های غربی بدانند که اسلام به زودی سراسر جهان را فتح خواهد کرد، آن‌ها از بمب اتم نمی‌ترسند و می‌دانند ما بمب اتم نمی‌سازیم اما از رواج اسلام در کشورهای خود می‌ترسند و می‌دانند که به زودی دنیای بشریت در سایه پرچم اسلام قرار می‌گیرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر