کد خبر: 159012
A

ماندگاری، استاد حوزه: بیمه ولایت برای مردم هزینه‌هایی دارد که همان تحمل دشواری‌هاست

ماندگاری استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به نمونه‌هایی از تاریخ ادیان و اسلام، افزود: در طول تاریخ هر کس که با پیامبران و اولیای الهی بوده از اضطراب دور بوده و به رستگاری رسیده است.

ماندگاری، استاد حوزه: بیمه ولایت برای مردم هزینه‌هایی دارد که همان تحمل دشواری‌هاست

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ ماندگاری استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به نمونه‌هایی از تاریخ ادیان و اسلام، افزود: در طول تاریخ هر کس که با پیامبران و اولیای الهی بوده از اضطراب دور بوده و به رستگاری رسیده است.

وی ادامه داد: نمونه‌هایی از ولایتمداری در تاریخ انقلاب اسلامی رزمندگان دفاع مقدس بودند که بدون هیچ نگرانی در جبهه حق زیر خمپاره و توپ‌های جنگی دشمن جنگیدند.

این کارشناس مذهبی اظهار کرد: 48 هزار شهید نظام جمهوری اسلامی ایران پرواز کردند و همنشین اولیا شدند.

ماندگاری با اشاره به آیاتی از سوره‌های طه و هود، اضافه کرد: منافقین مصداقی از کسانی هستند که جدایی از ولایت آن‌ها را منحرف کرد و به ورطه سقوط کشاند طوری که سردرگم در کشور‌ها شده‌اند.

وی با بیان اینکه بیمه ولایت برای مردم هزینه‌هایی نیز دارد که همان تحمل دشواری‌ها است و پیامبران و اولیا نیز همواره در سختی بوده‌اند، گفت: مردم ایران اسلامی در جبهه ولایت قرار گرفته‌اند، شاید دشواری داشته باشند، تحریم اقتصادی باشند، اما منحرف نمی‌شوند.

ماندگاری گفت: به دنبال تحمل این سختی‌ها شیرینی ظهور است که وعده داده شده است.

در حاشیه آیین عبادی سیاسی نماز جمعه امروز شیراز نمازگزاران عقد اخوت بستند و مراسم عمامه گذاری جمعی از طلبه‌های جوان شیرازی برگزار شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر