کد خبر: 160791
A

نماینده ولی فقیه در کاشان: دوران رهبری آیت الله خامنه‌ای دوره اقتدار شیعه است

حسینی امام جمعه کاشان با بر شمردن نقاط قوت علمی، سیاسی و مدیریتی رهبر معظم انقلاب، دوران رهبری ایشان را اوج اقتدار شیعه دانست.

نماینده ولی فقیه در کاشان: دوران رهبری آیت الله خامنه‌ای دوره اقتدار شیعه است

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ مراسم عزاداری هیئت رزمندگان اسلام کاشان در دوازدهمین شب محرم ۱۴۰۲ با سخنرانی نماینده ولی فقیه در کاشان و مرثیه سرایی ذاکرین اهل بیت (ع) و با حضور بسیجیان، ایثارگران، خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در سالن ورزشی شهدای بسیج کاشان برگزار شد .

حجت الاسلام سیدسعید حسینی در این مراسم با تحلیل جامعه شناختی کوفه عصر امام مجتبی(ع) و امام حسین(ع) و با بیان اینکه ما اهل کوفه نیستیم که با دلار و مال دنیا ما را از ولایت فقیه جدا کنند، گفت: ملت ما در ۴۵ سال گذشته ثابت کرد که پای انقلاب و ولایت فقیه ایستاده است.

امام جمعه کاشان با بر شمردن نقاط قوت علمی، سیاسی و مدیریتی رهبر معظم انقلاب، دوران رهبری ایشان را اوج اقتدار شیعه دانست.

وی خاطرنشان کرد: آیت الله العظمی سیستانی در دیدار مسئولان عتبات عالیات ایران می فرماید من هرشب برای رهبر معظم انقلاب اسلامی و مردم ایران دعا می کنم چون می داند رهبر در جهان چه تحولی را به وجود آورده است.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ حسینی ادامه داد: آیت الله العظمی سیستانی فرمود دلیل اینکه برای رهبر ایران دعا می کنم به خاطر این است که اگر انقلاب اسلامی و حکومت شیعی از بین برود تا ۵۰۰ سال دیگر شیعه سربلند نخواهد کرد.

امام جمعه کاشان به پُرفروغ بودن انقلاب اسلامی ایران در عرصه جهانی اشاره کرد و یاد آورشد: اسرائیلی که ارتش چهارم جهان بود با تدابیر رهبری و گسترش انقلاب اسلامی ایران در جهان ذلیل و خوار شده و در حال از بین رفتن می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با گله مندی از متمکنین در کوتاهی ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) و اسلام، گفت: چرا باید لباس خانم های محجبه و پوشش برتر گران باشد در حالی که بعضی از لباس های غیر محجبه ارزان است و تولید می شود؟

امام جمعه کاشان با انتقاد از تولید لباس های غیر اسلامی، ادامه داد: چرا باید لباس های غیراسلامی در بعضی از مراکز تولیدی تهران تولید و توزیع شود و بار آن برای ممانعت از استفاده به دوش نیروی انتظامی بیفتد؟

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر