کد خبر: 161383
A

دبیر کل جامعه اسلامی اصناف و بازار: سعید حجاریان مشاعرش را از دست داده، در شرایط اقتدار جمهوری اسلامی حرف از فروپاشی نظام می‌زند!

احمد کریمی اصفهانی، دبیر کل جامعه اسلامی اصناف و بازار و عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: در شرایط اقتدار جمهوری اسلامی اینکه حجاریان حرف از فروپاشی می‌زند، خنده‌دار است و مشخص است که خودش هم نمی‌فهمد چه می‌گوید.

 دبیر کل جامعه اسلامی اصناف و بازار: سعید حجاریان مشاعرش را از دست داده، در شرایط اقتدار جمهوری اسلامی حرف از فروپاشی نظام می‌زند!

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ احمد کریمی اصفهانی، فعال و تحلیلگر سیاسی اصولگرا گفت: «برخی افراد تاریخ مصرفشان که تمام می‌شود، مشاعرشان را از دست می‌دهند و آقای حجاریان دقیقا جزو همین افراد است. او با حرف‌هایی که می‌زند انگشت‌نمای خلق شده است. در همین مواضع اخیرش امروز عالم سیاست را مقایسه می‌کند با دولت بختیار و اصلا انگار حافظه تاریخی‌اش را از دست داده و نمی‌داند که بختیار در آن زمان با چه هدفی روی کار آمد. بختیار یک دولت ورشکسته بود که تصور می‌کرد ۲۸مردادی دیگر رخ می‌دهد اما آقای حجاریان چون دیگر فهم درستی از مطالب ندارد، هرچه به ذهنش می‌رسد را می‌گوید».

او ادامه داد: «حجاریان از اول خودش را یک سرودست بالاتر از همه اصلاح‌طلبان می‌دید و از همان اول هم مطالب سخیفی را مطرح می‌کرد تا به زعم خود اصلاح‌طلبان تجدید حیات کنند اما واقعیت این است که هیچ‌وقت حجاریان مورد توجه مخاطبان اصلاح‌طلبان نبوده است. امروز هم او سخنانی ساختارشکن را مطرح می‌کند مورد توجه قرار گیرد زیرا می‌داند حیات سیاسی‌اش نزد مردم تمام شده است».

این تحلیلگر مسائل سیاسی همچنین بیان کرد: «اکنون جمهوری اسلامی در دنیا در اوج اقتدار است. درست است که مشکلاتی داخلی وجود دارد مانند معیشت و خود من هم انتقادهایی دارم اما در عرصه بین‌المللی ایران در اقتدار کامل به سر می‌برد».

کریمی اصفهانی در پایان گفت: «در شرایط اقتدار جمهوری اسلامی اینکه حجاریان حرف از فروپاشی می‌زند، خنده‌دار است و مشخص است که خودش هم نمی‌فهمد چه می‌گوید. به نظر من سعید حجاریان را نباید جدی گرفت زیرا هم حرف‌هایش غیرواقعی است و سیاست‌های نخ‌نما شده است».

منبع: مثلث آنلاین

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر