کد خبر: 16206
A

شعرخوانی نماینده مجلس در حمایت از لاریحانی: ای چشمه با صفا تو لاری + حواشی صحن علنی مجلس در جلسه امروز

پاسخ صریح رئیس مجلس به حاشیه‌سازی‌ها در مورد مصوبه مجلس برای حقوق مدیران، با تشکر نمایندگان و شعرخوانی نماینده شاعر پیشه مجلس همراه شد.

شعرخوانی نماینده مجلس در حمایت از لاریحانی: ای چشمه با صفا تو لاری + حواشی صحن علنی مجلس در جلسه امروز

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، جلسه علنی امروز-سه شنبه، 14 اسفند- با پاسخ رئیس مجلس به یک حاشیه‌سازی آغاز شد.

رئیس مجلس در ابتدای جلسه صبح در پاسخ به واکنش‌هایی که در بیرون از مجلس نسبت به مصوبه‌ای در مورد حقوق مدیران رخ داد، گفت: چرا در جامعه به خلاف می گویند مجلس حقوق های نحومی را قانونی کرد؟ وقتی خودتان می دانید خلاف است. مجلس حقوق مقامات را فیکس کرد. همه جاروجنجالی که در کشور بود برای این بود که می گفتند 50 یا 60 میلیون می گیرد ما گفتیم 10 میلیون بگیرند؟ نکته بعدی این است که این ایراد شورای نگهبان بود.

این پاسخ صریح لاریجانی با حمایت نمایندگان حاضر در مجلس همراه شد، به نحوی که بسیاری از نمایندگان در جلسه امروز پیش از بیان نظرشان در رابطه با مواد مورد بررسی لایحه بودجه 96، از سخنان رئیس مجلس تشکر کردند.

نادر قاضی پور اولین نماینده‌ای بود، که در جریان تشکر از لایجانی گفت: آقای لاریجانی من از صحبت‌های شما کمال تشکر را داریم شما فردی ولایتمدار هستید و ما به نوبه خود از شما تشکر می‌کنیم. در بحث حقوق های نجومی،‌مدیرعامل شرکت فولاد فقط حقوق ثابتش 36 میلیون تومان بود،‌ که ما آمدیم و این را کمتر کردیم. بیایند طرح بدهند تا این طرح را معلق کنیم اما خودشان باید ذی نفع باشند یعنی کسانی برای مردم تصمیم بگیرند که حقوق نجومی نگرفته باشند.

در ادامه زمانی که تریبون دلخوش برای بیان نظرش در مورد بندی از بودجه باز شد،‌ او نیز صحبتش را با خواندن شعری در حمایت از لاریجانی آغاز کرد.

این نماینده به ظاهر شاعرپیشه مجلس خواند:

ای چشمه با صفا تو لاری

آیینه بی ریا تو لاری

در وصف تو عاجز است واژه

ای همدم با وفا تو لاری

خواندن این شعر علاوه بر خنده‌های لاریجانی،‌ موجب خنده سایر نمایندگان نیز شد.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر