کد خبر: 163010
A

عضو شورای شهر تهران: مراکز خدماتی شهرداری تهران نباید به بی حجاب‌ها خدمات ارائه کنند

اعضای شورای شهر تهران در جلسه امروز به موضوعات مختلفی از جمله انتقاد از مراکز خدماتی شهرداری تهران در بحث ارائه خدمات به بی‌حجاب‌ها، آلودگی ناشی از ساخت‌وسازهای مسکونی و ... پرداختند.

عضو شورای شهر تهران: مراکز خدماتی شهرداری تهران نباید به بی حجاب‌ها خدمات ارائه کنند

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ یکصد و هفتاد و چهارمین جلسه شورای شهر تهران پس از اظهارات مهدی چمران؛ رئیس شورای شهر تهران با تذکرات برخی از اعضای شورای شهر تهران ادامه پیدا کرد.

 پرویز سروری؛ نایب‌رئیس شورای شهر تهران نیز در جلسه امروز به آیین بهره‌برداری از 15 ایستگاه شارژ برقی در روز گذشته اشاره کرد و افزود: این اقدام ارزشمندی است و از وزیر صمت تشکر می‌کنم و از زمانی که وزیر صمت رای اعتماد از مجلس گرفته موضوع حمل و نقل عمومی را در اولویت کاری خود قرار داده است.

وی با بیان اینکه سال گذشته 100 هکتار از اراضی شهر آفتاب ثبت شده گفت: 50 هکتار نیز در ژاندارمری ثبت شد و 500 سند تک برگ از ابتدای سال صادر شده که می‌تواند به جلوگیری از فساد منجر شود.

سروری با تاکید بر اینکه با کسانی که بی‌قانونی می‌کنند نباید مراعات کرد و باید با آنها برخورد کرد، گفت: نباید به عنوان یک کار تشریفاتی بنر نصب شود و به بانوان بدحجاب خدمات ارائه شود که متاسفانه در حال حاضر در مراکز خدماتی شهرداری از جمله میدان تره‌بار، فروشگاه شهروند، مجموعه‌های سلامت این خدمات به بانوان بی‌حجاب ارائه می‌شود و باید اقدام جدی برای اعمال قانون در این زمینه صورت بگیرد و از شهرداری می‌خواهیم موضوع را جدی بگیرند و با کسانی که بی‌قانونی می‌کنند برخورد شود.

 

منبع: تسنیم

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر