کد خبر: 163103
A

هفته دولت و سالگرد حوادث خالص سازی مهدی هاشمی

در دهه شصت یک شخصیت بلکه جریان خرابکار به عنوان سید مهدی هاشمی ظهور کرد به اشد وجه سرکوب شد.

هفته دولت و سالگرد حوادث خالص سازی مهدی هاشمی

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ امروز هفته دولت و سالگرد حوادث خالص سازی مهدی هاشمی است.

در دهه شصت یک شخصیت بلکه جریان خرابکار به عنوان سید مهدی هاشمی ظهور کرد به اشد وجه سرکوب شد. 

محور مفسد و التقاطی و متمایزی از دو جریان راست و چپ که البته از چپ منشعب بود که از شیخ الشریعه شریعتی اردستانی در دفتر  امام تا عباسعلی روحانی و عبدالله نوری و حکومت در بیت منتظری و جریان اصفهان در اختیارش بود. اینها برای رهبری بعد ازآقای منتظری برنامه خالص سازی داشتند و هنوز در اصفهان شیطنت دارند و به لحاظ امنیتی مثل فراماسونری پدیده ضد امنیتی زنده ای هستند.

از لحاظ جریانی و سیاسی کاری به آن نداریم که چند و چونش چه بود ،ولی محوری «یکه تاز» مریض و به نظر امام مفسد فی الارض  بود. نیروهای کج فکر و خراب. 

به نظرمیرسد اکنون هم سبک رفتاری و اهداف و نوع تحلیل های محفلی جریان سید مهدی برای قبضه قدرت و شانتاژ کردن علیه نقش طبیعی و گردهمایی بزرگان در اداره کشور  بخصوص در جریانی خاص تکثیر شده. آن جهان بینی خطی که سید مهدی داشت همان جهان بینی امروز هم جهان بینی بعضی هاست با همان روش در معادلات قدرت البته نه التقاطی بلکه از نوع ارتدوکس است. همان محوربندی ها و ارایٔه تحلیل ها بر اساس محدود دیدن دایره خودی ها را دارند انجام می‌دهند و تلاش کردن برای انگ زدن ایجاد بد بینی به بزرگان مثل مخالفت با هیات حاکمه وقت آقایان خامنه ای ، هاشمی و حاج احمد آقا از سوی سید مهدی و مخالفت با مشارکت و اجماع اکثریت ، چوب لای چرخ اجماع ها گذاشتن برای حکومت یک محفل کوچک و تحلیل های سمی با تند ترین رویکرد انقلابی بیرون دادن.اینها همه شیوه های تشکیلاتی از نوع مهدی هاشمی است.اتاق فکر این توطیٔه فصل متمایزش خود برتر بینی، خود حق پنداری، رفتارهای زیر زمینی و لابی محوری های موذیانه و اتهام تفریط و کم اعتنایی به انقلابی گری و عدول به دیگران زدن ، وجود تکثر را در هیات حاکمه برنتابیدن، ابزار کردن و اختفا پشت  شعارها و سواستفاده از ساده لوحی بعضی خواص و مردمی جلوه دادن خود،رکب زدن به ولی فقیه در شرایط معکوس همراه با محور بندی برای تغییر آینده نظام، اختلاف پروری و تفرقه زایی و تند کردن فضا برای ماهی از آب گل آلوده گرفتن است. مهدی هاشمی یک سبک تشکیلاتی است. در همه جریان‌ها از اصولگرا تا اصلاح طلب عده ای اند که طراح اند ولی خصلت های مهدی هاشمی را دارا هستند که در آنها یک جریان امروز سرآمد است به رفتاری آلوده شدند که امام به محض بو بردن مهلت بهشان نداد و امروز این رفتار مثل علف هرز در حال رشد و برای بعضی اپیدمی و عادی شده است و هیچکس نمی گوید بوی فتنه مهدی هاشمی می آید چون طبیعی شده است.لذامراقبت وهوشیاری ناظران وحافظان ومدافعان نظام ضروری ویاد آوری میگردد

سیدحسام الدین شجاعی کیاسری

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر