کد خبر: 16402
A

رئیس جمهور به مشهد مقدس می رود

در مجموع دو هزار و ۵۰۰ تخت بیمارستانی در این استان هم اکنون در حال ساخت و تجهیز است که از این میزان هزار دستگاه آن در سفر آتی رئیس جمهوری مورد بهره برداری قرار می گیرد.

رئیس جمهور به مشهد مقدس می رود

استاندار خراسان رضوی از سفر رئیس جمهور به مشهد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علیرضا رشیدیان اظهار کرد: در ارتباط با انتخاب مشهد به عنوان پایتخت فرهنگ جهان اسلام، ویژه برنامه‌ای در رابطه با روز شهید در مشهد برگزار خواهد شد که رئیس جمهور بدین منظور به مشهد سفر خواهند کرد.

وی ادامه داد: در کنار آن، پروژه‌های متعددی آماده شده که با حضور ایشان افتتاح خواهد شد.

استاندار خراسان رضوی گفت: در سفر دکتر روحانی به مشهد بالغ بر دو هزار میلیارد تومان پروژه تکمیل شده مورد بهره برداری قرا می گیرد. این پروژه ها در حوزه های بهداشتی، پزشکی، عمرانی، صنعتی و معدنی اجرا شده اند.

وی ادامه داد: از جمله این پروژه ها پنج بیمارستان شامل ۶۱۰ تختخوابی امام رضا(ع)، ۱۶۰ تختخوابی کودکان اکبر، ۶۸ تختخوابی فریمان، بیمارستان ۲۴۰ تختخوابی علامه بهلول گناباد و توسعه بیمارستان درگز است.

رشیدیان گفت: در مجموع دو هزار و ۵۰۰ تخت بیمارستانی در این استان هم اکنون در حال ساخت و تجهیز است که از این میزان هزار دستگاه آن در سفر آتی رئیس جمهوری مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی عنوان کرد: طی سال جاری و  به صورت تجمیعی، پروژه‌های افتتاح شده در استان، به حدود پنج هزار میلیارد تومان خواهد رسید که جهش خوبی در راستای توسعه اقتصادی و عمرانی است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر