کد خبر: 164595
A
نامه انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران به شورای عالی امنیت ملی؛

بیماری های میرحسین موسوی، زهرا رهنورد و مهدی کروبی شدت گرفته است

انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران، در نامه‌ای به شورایعالی امنیت ملی نسبت به سلامتی زهرا رهنورد، میرحسین موسوی و مهدی کروبی هشدار داد.

 بیماری های میرحسین موسوی، زهرا رهنورد و مهدی کروبی شدت گرفته است

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران ضمن تاکید مکرر بر ضرورت رفع حصر خواستار بررسی فوری شرایط جسمی و سلامت محصورین توسط پزشکان مستقل و معتمد شده است. 

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ در نامه این انجمن خطاب به دبیر شورایعالی امنیت ملی آمده است: «از دیدگاه علم پزشکی تحمیل شرایط حصر و قطع ارتباط اجتماعی افراد به خودی خود موجب فعال شدن مکانیسم‌های آسیب‌رسان و استهلاک جسم و جان ایشان می‌شود. بر این اساس با توجه به سال‌های طولانی این حصر بی‌سرانجام و شرایط سخت تحمیلی ناشی از آن بیماری‌های متعددی بر این عزیزان عارض شده است که براساس اطلاعات واصله در ایام اخیر بعضی از این بیماری‌ها شدت گرفته و موجب نگرانی جدی خانواده محترم و مردم شریف ایران شده است».

در پایان این نامه آمده است: «با عنایت به موارد مذکور، انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران ضمن تاکید مکرر بر ضرورت رفع این حصر تحمیلی و غیرانسانی، خواستار بررسی فوری شرایط جسمی و سلامت این عزیزان توسط پزشکان مستقل و معتمد و امکان درمان بیماری‌های ایشان در محیط مناسب می‌باشد.»

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر