کد خبر: 164764
A

نماینده ولی فقیه در فارس: فرصت به جمهوری اسلامی رسیده تا جهان را مدهوش خود کند/ تمامی افرادی که در این یکسال در دام دشمن گرفتار شده بودند به «خفت و خاری» رسیده اند

دژکام، امام جمعه شیراز: استفاده از بی‌حجابی برای مبارزه با دین همان گونه که رهبر معظم انقلاب اشاره فرمودند موضوعی کاملاً سیاسی است و بعد از یک سال شاهد هستیم که تمامی افرادی که در این دام دشمن گرفتار شده بودند به «خفت و خاری» دچار شده‌اند.

نماینده ولی فقیه در فارس: فرصت به جمهوری اسلامی رسیده تا جهان را مدهوش خود کند/ تمامی افرادی که در این یکسال در دام دشمن گرفتار شده بودند به «خفت و خاری» رسیده اند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ لطف‌الله دژکام در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شیراز در خصوص تقوا بیان کرد: یکی از مهم‌ترین درس‌های دفاع مقدس موضوع تقوا است و رزمندگان باتقوایی که داشتند در مقابل دشمنان ایستادند.

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس اضافه کرد: روحیه تقوا که جلوه مهم و بسیار درخشان سال‌های دفاع مقدس است باید در جامعه نشر داده شود تا بتوانیم همچون رزمندگان در مسیر الهی تقواپیشه کنیم.

وی با اشاره به اینکه در حوزه معرفت دینی مهم‌ترین اصل در ولایت اسلامی، امامت است، افزود: یکی از ویژگی‌های امامت در جامعه امیدآفرینی است و در قرآن کریم نیز به این موضوع اشاره شده که آینده جهان بر این اصل استوار است که تمام مردم دنیا تحت ولایت امام‌زمان (عج) قرار خواهند داشت.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ حجت الاسلام دژکام تأکید کرد: سخنان ریاست‌جمهوری در سازمان ملل این نوید را به جهانیان داد که آینده در اختیار مسلمانان جهان است و اکنون فرصت به جمهوری اسلامی ایران رسیده تا جهان را مدهوش خود کند و این فریاد به جهانیان برسد که مسلمانان تا فتح قله‌های دنیا مقاومت و ایستادگی می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس در خطبه‌های سیاسی نمازجمعه شیراز نیز بیان کرد: رژه نیروهای مسلح، دیدار جانبازان و هفته دفاع مقدس از جمله موضوعاتی است که القاکننده حس نسیم رحمت، امیدآفرینی و اتکا به خود است.

آیت‌الله دژکام خاطرنشان کرد: تمامی آحاد جامعه مکلف‌اند یادواره هفته دفاع مقدس را برگزار کنند و نباید منتظر برنامه‌های سازمان‌یافته باشند این در حالی است که رشادت‌های رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی هیچگاه از خاطر مردم فارس و کشور پاک نخواهد شد.

وی اضافه کرد: استفاده از بی‌حجابی برای مبارزه با دین همان گونه که رهبر معظم انقلاب اشاره فرمودند موضوعی کاملاً سیاسی است و بعد از یک سال شاهد هستیم که تمامی افرادی که در این دام دشمن گرفتار شده بودند به «خفت و خاری» دچار شده‌اند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر