کد خبر: 165148
A

رپرتاژ تبلیغات عجیب و غریب روزنامه زاکانی برای جملیه علم الهدی، همسر رئیسی

ارگان مطبوعاتی نزدیک به شهرداری در رفتاری عجیب به تمجید و تجلیل از جمیله علم الهدی پرداخته و تیتر یک خود را هم به او اختصاص داده است.

رپرتاژ تبلیغات عجیب و غریب روزنامه زاکانی برای جملیه علم الهدی، همسر رئیسی

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ همشهری در مقایسه چند زن سیاستمدار ایرانی، عکس رنگی جمیله علم الهدی را در کنار عکس سیاه وسفید معصومه ابتکار،فاطمه راکعی،شهیندخت مولاوردی و فائزه هاشمی قرار داده و او را برتر از ۴نفر مذکور معرفی کرده است.

این روزنامه همچنین در یادداشتی به قلم یک روحانی ناشناس که او را استاد حوزه و دانشگاه معرفی کرده از همسر رئیس جمهور تجلیل بی سابقه ای کرده است.

همشهری در یادداشت دیگری که کاملا تبلیغاتی و سرشار از تعابیر اغراق آمیز است به قلم یک خانم که او را پژوهشگر خوانده نوشته است:

همسر رئیس جمهور فعلی، خود به‌عنوان استاد دانشگاه در حوزه تعلیم و تربیت در یکی از بهترین دانشگاه‌های کشور و در سطح بین‌المللی در این مدت نشان داده که می‌تواند در ارائه الگوی درست از زن مسلمان ایرانی نقش ایفا کند.

اگر تا پیش از این، نهایت حضور همسران روسای جمهور در حد ضیافت‌های شام و مراسم‌ تشریفاتی بود، اما امروز همسر رئیس‌جمهور در بسیاری از وقایع مهم حضور دارد و میدان‌داری می‌کند. حالا باید بگوییم اگر پیش‌تر، ما فقط از الگوی سوم حرف می‌زدیم اما این روزها می‌توانیم زنانی را معرفی کنیم که در همین گفتمان انقلاب اسلامی، بالیده‌اند و امروز در دنیا حرف برای گفتن دارند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر