کد خبر: 165830
A

طهماسبی، نماینده مجلس:مصوبات اخیر مجلس در خصوص نهاد وکالت بی‌اساس و غیر کارشناسی است/ در حق وکلا اجحاف شد

​«فرهاد طهماسبی» نماینده مردم فارس (استهبان / نی‌ریز) گفت: به اعتقاد من انتقادات جامعه وکلای کشور و حقوق‌دانان نسبت به این مصوبات به حق است، با قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار و قوانین موخری که طی روزهای گذشته مصوب شد در حق نهاد وکالت اجحاف شد.

طهماسبی، نماینده مجلس:مصوبات اخیر مجلس در خصوص نهاد وکالت بی‌اساس و غیر کارشناسی است/ در حق وکلا اجحاف شد

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ «فرهاد طهماسبی» نماینده مردم فارس (استهبان / نی‌ریز) در واکنش به مصوبات اخیر مجلس شورای اسلامی راجع به نهاد وکالت اظهار داشت: به اعتقاد من انتقادات جامعه وکلای کشور و حقوق‌دانان نسبت به این مصوبات به حق است، با قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار و قوانین موخری که طی روزهای گذشته مصوب شد در حق نهاد وکالت اجحاف شد.

فرهاد طهماسبی گفت: نهاد وکالت باید چارچوب خود را داشته باشد و به این شکل که مانند صنف میوه و تره بار مورد بررسی و تصمیم‌گیری قرار می‌گیرد آسیب زننده است، این رویه و این نوع قانون‌گذاری که توسط کمیسیون جهش تولید صورت می‌گیرد به منزله نادیده گرفتن حقوق ملت است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مصوبه کمیسیون جهش تولید بی اساس، غیر کارشناسی و غیر تخصصی است، معتقدم این موضوعات صرفاً باید از طریق کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار گیرد.

وی در پاسخ به این سوال که علت ورود اقتصاددان‌ها و کمیسیون‌های اقتصادی به موضوع وکالت چیست؟ گفت: واقعاً من هم این موضوع را نمی‌دانم، معمولا این اتفاقات در پی گعده‌هایی است که برخی از نمایندگان ایجاد می‌کنند.

منبع: جماران

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر