کد خبر: 16649
A
محمدرضا خباز:

اگر شهیدان نبودند؛ نه حوزه و دانشگاه بود نه قوای سه گانه و نیروهای مسلح!

خباز با اذعان به این‌که باید قدردان شهیدان باشیم، گفت: اگر شهیدان نبودند امروز نه از حوزه و دانشگاه خبری بود و نه از قوای سه گانه و نیروهای مسلح.

 اگر شهیدان نبودند؛ نه حوزه و دانشگاه بود نه قوای سه گانه و نیروهای مسلح!

دیده بان ایران - «محمدرضا خباز» در یادواره 746 شهید فرهنگی و دانش‌آموز استان سمنان که با حضور علی لاریجانی برگزار شد، اظهار کرد: ما هر چه داریم از شهدا و جان‌فشانی‌ها و ایثارگری‌های خانواده معظم شهدا است.

وی با بیان این‌که، باید راه این شهیدان ادامه پیدا کند در ادامه بر ضرورت عمل به وصایای شهیدان هشت سال دفاع مقدس تأکید کرد.

استاندار سمنان ادامه داد: استکبار جهانی به قصد ریشه‌کنی اسلام و نظام اسلامی ما وارد عمل شده بود و اگر ایثار و جان‌فشانی شهدا نبود امروز بسیاری از آنچه امروز داشتیم را نداشتیم.

خباز با اذعان به این‌که باید قدردان شهیدان باشیم، افزود: اگر شهیدان نبودند امروز نه از حوزه و دانشگاه خبری بود و نه از قوای سه گانه و نیروهای مسلح.

استاندار سمنان با بیان این‌که شهدا جان خود را در راه اسلام فدا کردند، تصریح کرد: شهدا جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و امروز نیز وظیفه همه ما مسئولان و مردم است که راه آنان را ادامه دهیم.

وی با اشاره به این‌که بیش از 500 دانش‌آموز استان سمنان در دوران جنگ تحمیلی از همه چیز خود گذشتند و به جبهه‌ها رفتند، اضافه کرد: آن نوجوانان با وجود سن کوچک خود نام بزرگ و ماندگاری از خود به جای گذاشتند.

خباز با بیان این‌که همه ما باید رهروان خوبی برای طریق شهدا باشیم، یادآور شد: آرزوی شهدا تداوم ارزش‌های اسلامی بود و عمل به سیره شهدا نیز در دفاع از همین ارزش‌های اسلامی است.

 

 

منبع: ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر