کد خبر: 167315
A

اعلام آمادگی نمایندگان مجلس برای اعزام به غزه

نقدعلی، عضو کمیسیون حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: تعداد زیادی از نمایندگان مجلس تاکنون آمادگی خود را برای اعزام به جبهه‌های مقاومت اعلام کرده‌اند.

اعلام آمادگی نمایندگان مجلس برای اعزام به غزه

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ محمدتقی نقدعلی عضو کمیسیون حقوقی مجلس شورای اسلامی، ضمن محکوم کردن اسرائیل در نبرد با حماس، گفت: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی از آغازین روزهای فتح الفتوح جبهه مقاومت و متعاقباً جنایات رژیم صهیونیستی به‌طور متناوب جنایات این رژیم را محکوم کردند؛ در همین رابطه روز چهارشنبه هفته گذشته نمایندگان به همراه سایر کارکنان مجلس شورای اسلامی پس از آغاز جلسه علنی در خیابان‌های اطراف مجلس شورای اسلامی تظاهرات کردند.

نقدعلی حمایت نمایندگان مردم در مجلس از مردم مظلوم فلسطین را امری جدی دانست و افزود: بر همین اساس تعداد زیادی از نمایندگان تاکنون آمادگی خود را برای اعزام به جبهه‌های مقاومت اعلام کرده‌اند.

بیشتربخوانید:حسن نوروزی، نماینده مجلس: با ورود آمریکا به جنگ، تنگه هرمز را می‌بندیم

عضو کمیسیون حقوقی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این نمایندگان هر زمانی که امر ولایت، تصمیم حاکمیت و نظام اسلامی لازم بدانند، به جبهه‌های مقاومت اعزام خواهند شد.

نقدعلی با بیان اینکه جمعی از نمایندگان مردم در مجلس آمادگی خود را برای اختصاص بخشی از حقوق ماهیانه خود به مردم بی‌پناه غزه اعلام کرده‌اند، خاطرنشان کرد: تاکنون ۱۶۰ نفر از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی این لیست را امضا کرده‌اند تا بخشی از حقوق خود را برای مظلومان غزه اختصاص دهند.

منبع: ایمنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر