کد خبر: 167974
A
در گفت‌وگو با دیده‌بان ایران مطرح شد؛

ذاکر، نماینده مجلس: با بسیج نیروهای مقاومت در ایران، لبنان و عراق مقابل اسرائیل می‌ایستیم/باید مردم فلسطین را مسلح کنیم/ در مجلس برای اعزام به غزه اعلام آمادگی کردیم

سید سلمان ذاکر، نماینده ارومیه در مجلس درباره واکنش ایران به حمله زمینی اسرائیل به دیده‌بان ایران گفت: اگر با بسیج کردن مقاومت چه مقاومت ایران و چه مقاومت لبنان، عراق و حماس و با مسلح کردن مردم فلسطین و غزه می‌توانیم مقابل‌شان بایستیم

ذاکر، نماینده مجلس: با بسیج نیروهای مقاومت در ایران، لبنان و عراق مقابل اسرائیل می‌ایستیم/باید مردم فلسطین را مسلح کنیم/ در مجلس برای اعزام به غزه اعلام آمادگی کردیم

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ شب گذشته حملات زمینی ارتش اسرائیل از شمال نوار غزه آغاز شد. پیشتر هم مقامات جمهوری اسلامی به  اسرائیل هشدار داده بودند که درصورت حمله زمینی جبهه‌های جدیدی را باز می‌کنند.

سلمان ذاکر نماینده مردم ارومیه در مجلس درباره واکنش ایران به این اقدام اسرائیل به دیده‌بان ایران گفت: «وقتی اسرائیل به کودک‌کشی خود ادامه می‌دهد و مردم فلسطینی بی‌دفاع را قلع و قمع می‌کند، ما هم باید مواضع خود را نشان دهیم. اولین راهکار این نیست که ورود مسلحانه و نظامی داشته باشیم بلکه از وزیر امور خارجه و رئیس جمهور می‌خواهم راهکارهای دیگر که موجب تضعیف وجود اسرائیل و از بین رفتن ظالم می‌شود را اتخاذ کنند.»

او درباره این راهکارها بیان کرد: «کشورهای مسلمان می‌توانند اسرائیل را تحریم دیپلماسی کنند و دیپلماتیک‌های آنان را اخراج کنند. مردمان فرانسه، آلمان و آمریکا که به جنایت اسرائیل اعتراض کردند باید مردمان اسرائیل را تحت تاثیر قرار دهند تا در مقابل جنایت‌های این رژیم بایستند.  وزارت امور خارجه باید راهکارهای نویی را پیش گیرد.»

با بسیج نیروهای مقاومت در ایران، لبنان و عراق مقابل اسرائیل می ایستیم

ذاکر ادامه داد: «اسرائیل نفوذ بسیار زیادی در اروپا و امریکا دارد ولی کشورهای مسلمان موضع متحد و واحد نمی‌گیرند. اگر به وصیت امام و توصیه رهبری عمل کنند، اسرائیل درخت بی‌ریشه‌ای است که با یک هل دادن می افتد. بنابراین اگر با بسیج کردن مقاومت چه مقاومت ایران و چه مقاومت لبنان، عراق و حماس و با مسلح کردن مردم فلسطین و غزه می‌توانیم مقابل‌شان بایستیم.»

سلمان ذاکر

این نماینده مجلس با اشاره به پویش‌های اعلام آمادگی جهت اعزام به جنگ اسرائیل و فلسظین، به دیده بان ایران گفت: «اعلام آمادگی مردم از دفاع از سرزمین فلسطین یک امر بدیهی و ضروری است. امام می‌گفتند که اسلام مرز نمی‌شناسند. ثبت‌نام‌ها نشان دهنده حس دوستی با نظام اسلامی و تعصب روی مقدسات است اما سپاه و نیروی قدس کار خود را برای ساماندهی انجام می‌دهند. ما هم در مجلس اعلام آمادگی کردیم اما این جنگ، جنگ نیروی انسانی نیست بلکه جنگ ادوات پیشرفته است که اگر رهبری، سپاه و ارتش دستور دهند باید اقدامی انجام داد.»

منبع: سایت دیده‌بان ایران

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر