کد خبر: 168561
A

امام جمعه اصفهان: دشمنان می خواستند در مدارس ما نفوذ کنند/ امیدوارم آمریکا به زودی نابود شود

میردامادی امام جمعه اصفهان: امیدوارم به زودی آمریکا و رژیم صهیونیستی جنایتکار نابود می شوند و خداوند به زودی بشارت نابودی رژیم صهیونیستی را به ما برساند.

امام جمعه اصفهان: دشمنان می خواستند در مدارس ما نفوذ کنند/ امیدوارم آمریکا به زودی نابود شود

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ حجت‌الاسلام سید مجتبی میردامادی در خطبه نماز جمعه اصفهان ضمن سفارش به تقوی با استناد به قرآن کریم گفت: تنها راه سعادت بشر و رسیدن به بالاترین مقام  بندگی خدا  تقوی و پرهیزگاری است.

وی با اشاره به آیه‌ ۱۰ سوره مائده گفت: تقوا توشه‌ای ارزشمند برای آخرت آدمیان است و باعث سعادت‌مندی در دنیا و آخرت می‌شود و در همه امور  لازم است و آن را موجب نجات انسان دانست.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ میردامادی امام جمعه اصفهان گفت: کسانی که در عمل و نه فقط به صورت ظاهری از خداوند و پیامبر اطاعت کنند، کسانی که اعمال خود را بدون ریا و خالصانه برای خدا انجام دهند و افراد صادق و راست گو  اهل رستگاری و نجات هستند.

امام جمعه موقت اصفهان با تاکید بر گسترش  بسیج دانش‌آموزی به عنوان اولویت امروز جامعه تصریح کرد: دشمنان همواره روی دانش‌آموزان ایران سرمایه‌گذاری کرده و سعی داشتند با سند ۲۰۳۰ در مدارس ما نفوذ کند اما در تحقق این هدف ناکام ماندند و با برنامه‌های بسیج دانش‌آموزی می‌توانیم دانش‌آموزان را در برابر اهداف دشمنان مقاوم کنیم.

وی با بیان اینکه دشمنی آمریکا با مردم ایران سابقه تاریخی دارد زمانی که مردم در سال ۴۳ ندای امام خود را لبیک گفتند دژخیمانه حکومت طاغوت دانش آموزان و دانشجویان به رگبار گلوله بستند ابراز داشت: در ۱۳ آبان ماه دانشجویان پیرو خط امام خمینی(ره) با تسخیر جاسوسی، اسنادی را یافتند که مشخص شد آمریکا نقشه‌های شومی برای ایران داشته است، امیدوارم به زودی آمریکا و رژیم صهیونیستی جنایتکار نابود می شوند و خداوند به زودی بشارت نابودی رژیم صهیونیستی را به ما برساند.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ حجت الاسلام میردامادی با تاکید بر حمایت از مردم مظلوم فلسطین ضمن محکوم کردن جنایات رژیم غاصب اسرائیل افزود: اسرائیل با وجود تمام حمایت‌هایی که از سوی جهان استکبار صورت می‌گیرد در نهایت ضعف قرار گرفته و به سمت مرگ و نیستی پیش می‌رود.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که اگر کمک‌های تسلیحاتی آمریکا نبود اسرائیل یک هفته هم توانایی مقابله نداشت، زیرا رژیم صهیونیستی تنها توانایی حمله به مظلومان را دارد خاطرنشان کرد: امروز چهره واقعی پشت نقاب حقوق بشری آمریکا مشخص شد در هر نقطه‌ای از جهان اگر جنایتی بود قطعاً خط اول آن رژیم صهیونیستی و آمریکا است، اما رهبر معظم انقلاب وعده دادند پیروزی نزدیک است.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به شکست رژیم رو به مرگ صهیونیستی و جنایت رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد: حملات کور و وحشیانه به مردم، کودکان و زنان صرفا به خاطر پنهان کردن شکست‌های مفتضحانه رژیم منحوس صهیونیستی است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر