کد خبر: 168567
A

امام جمعه تبریز: آذربایجان نباید به اسرائیل نفت بدهد

آل‌هاشم، امام جمعه تبریز: جمهوری آذربایجان نباید به اسرائیل نفت بدهد. بیش از ۶۰ درصد نفت رژیم کودک‌کش صهیونیستی را تامین می‌کند و اگر این صادرت قطع شود، به طور حتم مشتریان دیگر برای نفت آذربایجان در جهان پیدا می شود.

امام جمعه تبریز: آذربایجان نباید به اسرائیل نفت بدهد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم در خطبه‌های نمازجمعه این هفته تبریز، با ابراز انزجار از بمباران های بی وقفه و کودک کشی رژیم منحوس اسرائیل، اظهار کرد: کودک‌کشی و حمله به خانه های مردم عادی توسط صهیونیست‌ها، ناشی از خشم و ناتوانی این رژیم غاضب در صحنه نبرد است و این جنگ به پیروزی قطعی فلسیطنی ها به پایان خواهد رسید.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه غزه از حدود ۲۷ روز قبل آماج حملات سلاح های سبک و سنگین اسرائیل غاصب از زمین، دریا و هوا قرار گرفته است، یادآور شد: با وجود این همه نسل‌کشی در غزه و وضعیت وخیم انسانی در منطقه، متاسفانه کشورهای غربی برای حمایت از آتش‌بس خودداری کرده و نشان دادند که شعارهای زیبای حقوق بشر آنها یک کلاه بزرگ بر سر بشریت بوده و برای منافع خود از آن انواع سوء استفاده را می کنند.

حجت الاسلام آل هاشم ادامه داد: با وجود جنایت‌های وحشیانه صهیونیست ها، تاکنون هیچ دستاورد نظامی در غزه نداشته است و با به بن رسیدن ارتش توخالی در زمین، حتی در مدیریت افکار عمومی نیز با شکست های مفتضحانه مواجه شده اند.

وی با اشاره به اینکه صدای حمایت‌های مردمی در سراسر جهان و کشورهای مختلف از فلسطین امروز بیش از هر زمان دیگری بلند است، گفت: امروز جهان شاهد برگزاری یک رفراندوم میدانی و خیابانی در حمایت از مردم مظلوم غزه است.

خطیب جمعه تبریز از دولت و ملت جمهوری آذربایجان درخواست کرد نسبت به قطع صادرات نفت به اسرائیل وارد عمل شده و اقتصاد کشورشان را به یک رژیم کودک کش متصل نکنند.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ آل هاشم گفت:جمهوری آذربایجان نباید به اسرائیل نفت بدهد. بیش از ۶۰ درصد نفت رژیم کودک‌کش صهیونیستی را تامین می‌کند و اگر این صادرت قطع شود، به طور حتم مشتریان دیگر برای نفت آذربایجان در جهان پیدا می شود.

امام جمعه تبریز به فرار رسیدن یوم الله ۱۳ آبان اشاره و اضافه کرد: این روز مهم و تاریخی در انقلاب اسلامی، یادآور سه رخداد بزرگ و آرمانی شامل تبعید حضرت امام به ترکیه، کشتار دانش‌آموزان انقلابی در سال ۵۷ جلوی دانشگاه تهران و تسخیر انقلابی و حماسی جاسوس‌خانه سفارت آمریکا در تهران توسط دانشجویان است که باعث پدید آمدن گفتمان استکبارستیزی در جهان اسلام شد.

آل هاشم گفت: ۱۳ آبان ریشه‌کن شدن ریشه‌های فساد آمریکا در ایران عینیت یافت و روز نابودی سال‌ها دخالت و خیانت و کودتای این کشور علیه ملت ایران می باشد.

وی با یادآوری روز فرهنگ عمومی برابر با ۱۴ آبان بر توجه به مهندسی فرهنگی در کشور تاکید کرد و افزود: مهندسی فرهنگی یک موضوع و تخصصی است که باید با همت و تلاش بیشتر برای ارتقای فرهنگ عمومی اقدام کرده و امیدآفرینی، خودباوری و جلوگیری از اسراف و تجمل‌گرایی و فرهنگ اقتصادی را در سطح جامعه نهادینه کرد.

آل هاشم یادآور شد: شورای فرهنگ عمومی در استان ها می‌تواند برای توسعه و ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی کارهای زیادی انجام دهد ، اما باید اذعان کرد آنچه مورد انتظار بوده هنوز به آن نرسیده‌ایم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر