کد خبر: 171595
A

وزیر ارشاد: کسانی مانند رئیس بسیج صداوسیما، یادداشت‌نویس روزنامه کیهان و بیژن نوباوه را وارد شورای صدور پروانه کردم

اسماعیلی، وزیر ارشاد: این باعث افتخارم است که مدیر سازمان سینمایی‌ من تهیه‌کننده «قلاده‌های طلا» و دبیر جشنواره فجر من سازنده «گاندو» است

وزیر ارشاد: کسانی مانند رئیس بسیج صداوسیما، یادداشت‌نویس روزنامه کیهان و بیژن نوباوه را وارد شورای صدور پروانه کردم

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی درباره اینکه چرا در مقطعی توماج صالحی آزاد شد؟ گفت: قبلا توضیح دادم و گفتم رای اولیه چگونه بوده است. گفتم پرونده به دیوان عالی رفت و براساس جواز قانونی، قانونگذار نسبت به دادنامه بدوی شعبه دیوان عالی دادنامه را نقض کرد و پرونده الان متضمن رای است. دادگاه به تکلیف قانونی عمل کرده است و با توجه به اینکه قرار بازداشت بوده، قرار فک و با وثیقه ازاد شد.

اسماعیلی، وزیر ارشاد گفت:کسانی مانند رئیس بسیج صداوسیما، یادداشت‌نویس روزنامه کیهان و بیژن نوباوه را وارد شورای صدور پروانه کردم‌. کسانی مانند رئیس بسیج صداوسیما، یادداشت‌نویس روزنامه کیهان و بیژن نوباوه را وارد شورای صدور پروانه کردم.

ستایشی افزود: انتظارمان این است کسانی که مورد رافت قرار می‌گیرند دوباره مرتکب جرم نشوند اما دیدید که ایشان بعد از آزادی در یکی از شهرستان های استان شمالی نکاتی را گفت و براساس تکلیفی که دادسرای مربوطه داشت، این فرد را احضار و اتهامات جدید را به او تفهیم و قرار قانونی وثیقه نسبت به اتهامات جدید صادر کرد و براساس پرونده‌ای که قبلا مفتوح بوده نیز آن قرار را تشدید کرد. او اکنون با قرار بازداشت موقت در زندان است و پس از رسیدگی به پرونده که با سرعت انجام می شود آن را اطلاع رسانی می‌کنیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر