کد خبر: 171662
A

نماینده مجلس: درخواست نمایندگان مجلس برای تشکیل کمیته تحقیق و تفحص از صندوق فرهنگیان به صحن ارجاع شود

وحیدی، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: گزارش مدیران صندوق‌ ذخیره فرهنگیان بعد از بررسی اعضای کمیسیون آموزش، رضایت‌مندی لازم را کسب نکرد و از آنجایی که بیش از ۵۰ نماینده درخواست این تحقیق و تفحص را داشتند، باید به صحن ارجاع شود تا مجلس درباره‌اش تصمیم‌گیری کند و کمیته تحقیق و تفحص شکل بگیرد.

نماینده مجلس: درخواست نمایندگان مجلس برای تشکیل کمیته تحقیق و تفحص از صندوق فرهنگیان به صحن ارجاع شود

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ محمد وحیدی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، درباره تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان در کمیسیون آموزش مطرح شد. بعد از جلسه‌ای که با مدیران صندوق برگزار شد، ۲ دسته گزارش تا الان دریافت کرده‌ایم.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این ۲ دسته گزارش را اعضای کمیسیون بررسی کردند ولی رضایت‌مندی از گزارشات وجود نداشت؛ یعنی توضیحات قانع‌کننده نبودند.

وی افزود: بر همین اساس در جلسه آتی کمیسیون در خصوص این موضوع تصمیم‌گیری می‌شود که گزارش دریافتی باتوجه به اینکه پروژه تحقیق و تفحص در صحن ثبت شده است و تعدادی زیادی از نمایندگان امضا کرده‌اند، به صحن ارجاع شود.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات یادآور شد: از آنجایی که بیش از ۵۰ نماینده درخواست این تحقیق و تفحص را داشتند، باید به صحن ارجاع شود تا مجلس درباره‌اش تصمیم‌گیری کند و کمیته تحقیق و تفحص شکل بگیرد.

منبع: ایلنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر